easy base systeem

Ff een vraagje, wie heeft er een easy base in de auto voor de maxi cosi?

En dan bedoel ik zonder isofix. En hoe bevalt dat?

Wij hebben straks 3 kinderen op de achterbank wat nèt past dus het geklooi met gordels is een hels karwei, ik dacht dat dit misschien wel super handig zou zijn :think:

Dus kom maar op met jullie ervaringen!

Groetjes Gemma.

ehhhmmm…ben niet geheel zeker van dit antwoord maar volgens mij is easybase een Isofix bevestiging waar je de maxicosi dan op kunt klikken, je hebt de gordels dan niet meer nodig.

weet niet of het handig is, want wij hebben het toen niet aangeschaft

hopelijk heb je wat aan dit antwoord 8) :mrgreen:

Nee je hebt een easy base en een easy fix! Die laatste moet met isofix vast, de easybase gewoon met gordels.

Het gaat mij om de easy BASE!

wij hebben het gebruikt, en we zouden niet anders meer willen!

de gordel was bij ons te kort, en dat was de reden van gebruik, maar het gemak was erg groot!

zonder de isofix gebruik je de gordel om de ease base vast te zetten, en die kan gewoon blijven zitten terwijl je de maxicosi gemakkelijk verwijderd en plaatst.

ok, sorry :oops:

ik dacht al dat er misschien nog iets anders was 8)

Als je gordels te kort zijn is het wel handig ja :think: …

Een woord:

super, zou niet anders meer willen. We waren zo blij dat we dit aan hebben geschaft!!

wij gebruiken hem ook en echt waar 1 min puntje maxi cosi had het jaren eerder moeten uitvinden het is zo geweldig zelf voor hele kleine boodschapjes niet al denken van pff moet die cosi weer in de auto vast snoeren nee hup kindje in de cosi en op het onderstel en rijden maar echt waar super meer dan zn geld waard en veilig dat ook nog!!!

zelf hebben we ook de easy base dit is de universele uitvoering die in elke auto past de fix kunnen in bepaalde autos die moeten vast gehaakt worden aan haken die in de bank zitten dat is het verschil maar verder werkt het het zelfde.

ik zou zeggen met 3 kindjes in en uit de auto halen gelijk doen scheelt je enorm veel tijd en pijn aan je rug.

wat ik wel onder vindt is dat de hangsel van de cosi iets ruimer wordt maar dan kan geen kwaad.

het is een super systheem.

Manlief had bij aanschaf zoiets van: vind je dat nou nodig…?

Ik zei ja, wie moet het vaakst met de baby sjouwen, ikke.

En sinds de 1e keer dat we dat ding echt in gebruik namen is hij er ook super blij mee…

@Gemmama wrote:

Dus kom maar op met jullie ervaringen!

Groetjes Gemma.

en ben je al overtuigd ??

Hier ook echt super :thumbup: Het is een luxe artikel, je hebt hem niet echt nodig maar als je het geld kunt missen DOEN!!!

GEWELDIG!!!

Kan er niet meer van zeggen, klikt m er zo in en uit!

:thumbup:

Hoi,

Ook hier hebben we de easy base in de auto en het is echt super handig. Wij willen ook niet meer anders. Is erg makkelijk in en uit de auto halen op die manier. Ik zou het dus echt aanschaffen als ik jullie was. :thumbup:

Hier ook geweldig. Ze kan nog in de maxi cosi dus we maken er nog gebruik van.

:thumbup: super systeem, zeker zijn geld waard.

Ff nog een vraagje, (nog niet aangeschaft dus :oops: )

Wij zitten met 3 stoeltjes op de achterbank, dit past echt net. Als we de deur dicht slaan dan schudden de kids nog even na :oops: De easybase komt dus niet netjes recht op de bank te staan, zoals met 1 of 2 stoeltjes achterin, kun je hem dan wel bevestigen of moet hij echt recht op de stoel staan? Ik bedoel dus recht op de zitting ipv iets meer richting de deur.

Alvast bedankt.

Volgens mij gaat dat dan niet passen.

De easy base is iets breder dan een maxi cosi, dus dan ga je dat niet redden.

Verder zou ik niet durfen zeggen of het wel of niet goed staat.

Ik weet ook niet of dat zo gaat passen.

In ieder geval hebben wij ook de easybase en nooit een moment spijt van gehad.

Volgens mij heb je een 3-puntsgordel nodig om hem vast te kunnen (mogen) maken. Dus ben benieuwd hoe dat moet in een ‘normale’ auto.

Op de site van Maxi Cosi kun je je autotype invoeren en dan kijken op welke plekken je de easybase en easyfix mag vastmaken.

Wij gaan er 2 kopen, één voor in elke auto (1 easybase en 1 easyfix, dan kan evt de easybase nog met oma mee)

@Gemmama wrote:

Ff nog een vraagje, (nog niet aangeschaft dus :oops: )

Wij zitten met 3 stoeltjes op de achterbank, dit past echt net. Als we de deur dicht slaan dan schudden de kids nog even na :oops: De easybase komt dus niet netjes recht op de bank te staan, zoals met 1 of 2 stoeltjes achterin, kun je hem dan wel bevestigen of moet hij echt recht op de stoel staan? Ik bedoel dus recht op de zitting ipv iets meer richting de deur.

Alvast bedankt.

Toen wij op vakantie gingen en de wagen afgeladen vol hadden 8) hebben we de base ook gewoon iets richting de deur geschoven hoor, geen probleem. Als je m wat verder opschuift zodat i wat hoger komt moet je alleen de voetpoot iets langer maken, maar dat zie je vanzelf door het groene dingetje. En dat i breder is dan de maxi cosi is volgens mij niet waar, want ik had mn helemaal ingebouwd recht omhoog vanaf de base, maar toen paste de maxi cosi niet :oops: . Die is dus breder tpv de draagstang.

Nogmaals, ik vind het echt een super uitvinding en vroeg me toen af waarom ze niet een universele hebben om er later een autostoeltje op te klikken, maar die is er inmiddels dus wel :thumbup: zou nu die dus nemen, dan kun je er straks ook zo een stoel op klikken. Ff info in de winkel opvragen als ik jou was en in sommige winkels mag je m ook ff in je auto passen, dan weet je meteen of het past of niet.

Ik wil NOOIT meer anders wat een uitvinding