eastenders

oke ik weet dat er wat eastenders fans hier waren… ik ben tegenwoordig ook weer in de gelegenheid dit te kijken maar wanneer is het ook alweer en hoe zitten de lijnen ene beetje in elkaar???

Hier nog een junk!!! :dance:



Op maandag en vrijdagavond om 21.00

Op dinsdag en donderdagavond om 20.30



Phil stond op het punt om met Stella te trouwen toen Ben(zijn zoontje met Kathy) opstond en bekend maakte dat Stella hem geestelijk en lichamelijk mishandelde. Toen ging het huwelijk dus niet door, Stella sloeg op de vlucht en Phil ging haar achterna…gisteravond bekende hij haar van het dak van een gebouw geduwd te hebben en toen stopte het. :shifty:



Dat is de “main storyline”



Ik weet niet hoe ver je bent in de ontwikkelingen? Ken je Bert en Jay…weet je dat Darren verhuisd is om bij zijn moeder te gaan wonen en dat Kevin en Denise getrouwd zijn…of moet ik nog dieper graven?

:lol:

Haha, hier nog een junk,



Hubbie kijkt al vanaf het eerste jaar en ik nu ook al weer zo’n 14 jaar.

:smiley: Op zondag de omnibusaflevering! Gelijk 1,5 Ã 2 uur! Die tapen we meestal en dan 's avonds kijken, hebben we on ‘shot’ weer gehad.



Kers, ik dacht dat Darren alleen op vakantie was naar mam, ze hadden het toch ‘goedgemaakt’?? :?



En wat Phil betreft, ben ik blijven steken op zondag (voor jou vorige week vrijdag) toen leek het nog dat Stella gesprongen was, mmm, dus toch geduwd! :roll: Wel blij overigens dat Stella is ontmaskerd!



Vergeet ook niet de lijn van zoon / vader/ zoon Bij Stacey / MAx & Bradley, ben benieuwd wanneer dat gaat klappen.



greetz, Mouse

Zucht Fantástische serie!!!





maar weet je dat ik het al niet meer heb gezien sinds Alfie en kat weg zijn :oops: :oops:



Moet het echt weer gaan oppakken

Stelle blijkt toch te zijn gesprongen…er was, hoe toevallig, cctv op het dak. :roll: Dus Phil is weer thuis.



Oh ja, Alfie en Kat…heerlijke verhalen waren dat…echt super!!!

En Max, Bradders en Stavey…dat gaat ook echt nog fout hoor.



ben ook wel benieuwd wat voor verhaallijn die Ronnie en Roxy krijgen…ik ga denk ik maar ff de spoilers lezen. :mrgreen:

Ohja…nog iets wat erg spannend gaat worden…



Cindy blijkt niet dood te zijn en komt terug om Ian te stalken

Heb ik wat gemist? Who the F zijn Ronnie & Roxy???



Dat gerucht onder je spoiler had ik ook al gehoord. Hubbie wil nog welens spieken op internet. Maar het klopt dus :roll:



Jubbes, wordt tijd dat je het weer oppakt hoor, Kat & Alfie zijn al zoooo lang weg. :lol:



Mouse

Ronnie & Roxy zijn ook Mitchells…dochters van een broer van de vader van Phil denk ik… :think:

Gisteren nog iemand gekeken??

oke… vier keer in de week gaat me niet lukken denk ik maar ik doe mijn best… als ik vragen heb dan hoor je ze…

kan vanavond mooi meepikken en de omnibus zondag moet ook lukken. maandag ook dinsdag even zien…

donderdagen worden een probleem…maar goed…



ha heb er nu al zin in…

Ikke ook, ga vanavond wel sporten, maar ik stel zo de hdd-recorder in voor het geval ik niet op tijd ben. :oops:

Ik lees net dat Mike Reid plosteling is overleden. Hij speelde Frank butcher…da’s nou iets wat ik heel erg jammer vind, was zo’n leuke vent. :cry: