e-reader

ik zit er aan te denken om een e-reader te kopen. wie heeft er goede/slechte ervaringen en wat zijn de punten waar ik op moet letten?

Ik heb een bebook neo, goeie ervaringen mee. Maar er zijn bijna geen echt slechte ereaders volgens mij.

Ik heb zelf minder goede ervaringen met Sony apparatuur omdat zij hun eigen programmatuur hebben en die is best ingewikkeld. En dan kun je wel weer speciale programma’s downloaden maar daar heb ik dan weer geen zin in :wink:

Maar eerlijk gezegd, tenzij je last krijgt van je ogen, zou ik een tablet kopen. Want daar kun je ook boeken op lezen, weliswaar niet met zo’n speciaal scherm en daarnaast nog zoveel meer doen, apps spelletjes etc.



Wij hebben beiden maar mijn ereader wordt zelden gebruikt…

Ik heb je topic verplaatst. Tevens zijn er meerdere topics over e-readers, misschien dat je daar tips kunt vinden? Succes!

@Marlous79 wrote:

Ik heb een bebook neo, goeie ervaringen mee. Maar er zijn bijna geen echt slechte ereaders volgens mij.

Ik heb zelf minder goede ervaringen met Sony apparatuur omdat zij hun eigen programmatuur hebben en die is best ingewikkeld. En dan kun je wel weer speciale programma’s downloaden maar daar heb ik dan weer geen zin in :wink:

Maar eerlijk gezegd, tenzij je last krijgt van je ogen, zou ik een tablet kopen. Want daar kun je ook boeken op lezen, weliswaar niet met zo’n speciaal scherm en daarnaast nog zoveel meer doen, apps spelletjes etc.



Wij hebben beiden maar mijn ereader wordt zelden gebruikt…


Ik heb een Sony, maar daar heb ik niets speciaals voor gedownload hoor, werkt gewoon allemaal normaal. Ik ben er erg tevreden over, maar er zijn zoveel goede ereaders tegenwoordig, dus ga gewoon eens kijken in de winkel om een idee te krijgen.



Boeken lezen op een tablet vind ik persoonlijk helemaal niets, ik vind het beeld te onrustig en slecht leesbaar bij te veel licht. Natuurlijk kun je met een tablet wel weer heel veel andere dingen, maar als het puur om het lezen gaat, dan vind ik een ereader zeker wel de moeite waard om te kopen. Hij wordt hier echt dagelijks gebruikt.

Ik heb de Kobo Glo voor mijn verjaardag gekregen en ik moet eerlijk zeggen dat het een van de mooiste cadeau’s is die ik ook gekregen heb voor mijn verjaardag.

Ik heb er dagelijks plezier van!!

Ook het ingebouwde lampje vind ik heel fijn, ook het feit dat je de lettertypes kunt instellen/vergroten etc.

@Marieke_5000 wrote:

Ik heb de Kobo Glo voor mijn verjaardag gekregen en ik moet eerlijk zeggen dat het een van de mooiste cadeau’s is die ik ook gekregen heb voor mijn verjaardag.

Ik heb er dagelijks plezier van!!

Ook het ingebouwde lampje vind ik heel fijn, ook het feit dat je de lettertypes kunt instellen/vergroten etc.






hier ook laatst vor mijn verjaardag gekregen en ik deel de zelfde mening… ben der superblij mee…