Ik denk dat het hier het beste past.
Zijn er mensen bekend met een E-reader? En welke dan?
Is het zo dat als je een e-book besteld via internet, je hem gelijk kan downloaden of moet je wachten tot de betaling is verwerkt? :think: De ene bank is namelijk sneller met verwerken dan de andere bank… :think:
Ik hoop dat er mensen met ervaring zijn hier!
Een collega van mij heeft er sinds kort 1.
Ik geloof een pocket edition. Merk was herkenbaar, maar kan even niet op de naam komen.
Hebben zij dan niet de mogelijkheid via I-deal te betalen?
Wat zij doet is “boeken” kopen en/of ruilen via Markplaats.
Bestand wordt dan naar jou toe gemaild en dan kun je zo in je reader zetten, zoals ik het begreep.
Zo heeft ze op een korte tijd al zo’n 200 boeken verzameld.
bij het topic: boekenclub nieuw leven inblazen (huiskamer) zijn er ook mensen die een e reader hebben. vraag het daar anders nog eens!
Ik heb een be-book en ben werkelijke lirysch
Mijn beste aankoop ooit!!!
Bestelde boeken via bol of bruna betaal ik met ideal en kan je dan meteen downloaden. Gaat supersnel… enigste vereiste is dat je adobe digital editions installeert op je PC. Is gratis en werkt supermakkelijk.
Enige nadeel vind ik wel is dat niet alle boeken meteen digitaal verschijnen en ik ze best nog wel aan de prijs vindt.
Bedankt voor de reacties
Frank@, heb jij de Bebook of de Bebook mini? Ik zat zelf ook aan een Bebook te denken. Kun je daarmee ook in het donker lezen?
Ik heb een bebook neo (de nieuwste) en dan kan je het ook via je e-reader zelf doen. Je hebt het boek gelijk.
Ik koop zowel op amerikaanse sites als op nederlandse…
Helemaal top. :thumbup:
@Suuzeke wrote:
Bebook te denken. Kun je daarmee ook in het donker lezen?
Ik ben dan geen Franka maar je kan niet in het donker lezen met Bebook. Het heeft geen backlight, ook niet met de nieuwste die ik heb.
Ik zou niet voor de mini gaan, die is echt ‘te klein’.
Bedankt Madre.
Weet je er toevallig eentje die wel backlight heeft? Ik heb er zelf nog geen kunnen vinden…
Volgens mij in nederland nog niet. Maar ik lees ook dat het vermoeiend blijkt te zijn. Lezen met backlight.
Dat zal vast voor iedereen persoonlijk zijn.
De be-book mini is idd erg klein hoor. En zoals madre al zegt, je kan er niet me ein het donker lezen (maar dat kan met een echt boek natuurlijk ook niet ;-))
Ik heb bewus voor be-book gekozen omdat ik perse geen touch-screen wilde. Al die vette vingers op je scherm, dat is niks voor mij. Maar dat is een persoonlijke keuze
Ik heb gister de knoop doorgehakt en ben toch voor een Bebook mini gegaan In de winkel heb ik de Bebook & de Bebook mini allebei in de hand gehad en ik vond de Bebook mini lekkerder vasthouden door het kleine formaat en ik heb er met lezen helemaal geen probleem van dat hij kleiner is! Ik ben er echt verliefd op! Leest heerlijk. Heb m’n eerste boek al uit :oops:
Waar kopen jullie de boeken?
(Mag ook via PB als het hier niet mag staan…)
En als je nou eenmaal boeken op je PC hebt staan kun je toch ook ruilen met andere mensen, of zie ik dat verkeerd? :think:
Ebook
Bol
Selexys
Edit beheer ook geen verkapte links aub.
@Sneeze wrote:
Wat zij doet is “boeken” kopen en/of ruilen via Markplaats.
Bestand wordt dan naar jou toe gemaild en dan kun je zo in je reader zetten, zoals ik het begreep.
Zo heeft ze op een korte tijd al zo’n 200 boeken verzameld.