e-mailadressen bundelen....?

Ik moet voor een reunie al mijn oude klasgenoten mailen. Ik heb alle e-mailadressen al, maar wil niet dat alle mailadressen ook voor iedereen zichtbaar zijn.



Hoe doe ik dat in Outlook, weet iemand dat?

Een adres in adresbalk, de rest in bcc

Dan ziet niemand de adressen?

Ja BCC sturen dan ziet niemand de andere emailadressen :wink:

Jezelf in the to en de rest in bcc, dan zien ze alleen dat je een email naar jezelf hebt gestuurd en niet naar alle anderen… :wink:

Okee thanks!!!

Krijg de hele tijd foutmeldingen en versturen gaat niet, grrrrrr… :evil: :evil: :evil:

alle adressen in bcc zetten, en niks in de to - regel… dan verstuurt hij hem als undisclosed recipient…



Je kan de foutmelding krijgen omdat je je eigen adres in de to-balk zet

Edit Ruud emailadressen anoniem gemaakt.





Dat had ik dus zelf ook gedaan, maar kon je niet weten natuurlijk!!!

dat lijken me allemaal foutmeldingen die je ook zou krijgen als je de betreffende adressen individueel zou mailen…toch?





(over die betreffende adressen gesproken; lijkt me behoorlijk netjes als je die adressen niet hier zo laat staan, met het oog op de privacy van die mensen, maar zeker ook met het oog op spam-robotjes, die vast heel blij zijn met die adressen…)

@fiep klophout wrote:

dat lijken me allemaal foutmeldingen die je ook zou krijgen als je de betreffende adressen individueel zou mailen…toch?





(over die betreffende adressen gesproken; lijkt me behoorlijk netjes als je die adressen niet hier zo laat staan, met het oog op de privacy van die mensen, maar zeker ook met het oog op spam-robotjes, die vast heel blij zijn met die adressen…)




Klopt, al is de ‘middelste’ melding wel veroorzaakt door het sturen van de vele mailtjes tegelijk (een beetje afhankelijk van hoeveel mensen er eigenlijk in dat adresboek stonden :wink: ); sommige servers controleren namelijk aan hoeveel geadresseerden de mail gaat, de andere meldingen zijn inderdaad adressen die óf niet meer bestaan, óf niet meer doorgestuurd worden.



Ik zou zelf inderdaad ook die adressen niet publiek laten staan zo…

Deze adressen zijn al aangepast!! Ik heb letters verwijderd!

Dus ze zijn onbruikbaar!



Een van degene die samen met mij dit organiseren, die lukte het wel. We hebben nu nog 3 foutmeldingen over? :think:

Oeps nu heb ik iets verkeerd gedaan in mijn eigen post, van 00:14 :oops:



Ik wilde ruud quoten, maar heb per ongeluk het hele tekstvak gewist :wall: :wall: :wall:



Anyway, ik had dus zelf ook al het benul dat ik die e-mailadressen niet herkenbaar moest plaatsen :wink: :wink: :wink:

Dat vermoeden had ik ook al Anne-marie, maar ik heb het zekere voor het onzekere genomen. :wink:

De foutmeldingen zijn nu weg, maar ik meende dat er ieg 1 bijstond waarvan het adres echt fout was.

Kan jij mijn “fout” het wissen van mijn tekst nog ongedaan maken?

Het staat nu zo raar?

Sorry Anne-marie dat gaat echt niet.



Misschien kun jij nog een keer de foutmeldingen plaatsen? Dan kunnen we daar nog even naar kijken.