E-mail bij nieuwe PB of abo op topic.

Hoi (lees: Ruud HELP!!!),

Ik en mijn vrouw merken dat er geen e-mails meer binnen komen na de laatste update van de site. Dit gaat dan om e-mailberichten die je ontvangt als je een nieuwe PB hebt of als je een abo op een topic hebt.

We hebben het volgende al geprobeerd:

Binnen het profiel de instellingen uitgezet voor het ontvangen van e-mail berichten, profiel opgeslagen, alles weer ingeschakeld en het profiel weer opgeslagen. Abo uit gezet op een topic en abo weer aangezet op een topic.

Tevens, wat volgens mij helemaal niets uitmaakt aangezien het een instelling is op de site. PC uit- en aangezet. Cookies en andere internetgerelateerde zaken binnen de browser, verwijderd.

Ik heb ook in onze SPAM box van de e-mailprovider gekeken maar ook daar is niets te vinden. Aangezien het erg handig is om deze e-mails wel te krijgen zou ik het fijn vinden als iemand mij/ons kan helpen.

Ligt het aan onze email of is er wat anders aan de hand?

Help,

Sneaky

Bij een heleboel gebruikers hebben de reeds verrichte handelingen wel geholpen.

Eerst in je profiel de abonnementen uitschakelen

Dan uitloggen

Dan cookies verwijderen

Dan je hele systeem opnieuw opstartem

Vervolgens inloggen

Abonnementen weer inschakelen

laat even weten of het helpt.

Ruud,

Ik heb het geprobeerd wat je had op geschreven. Tevens heb ik me aangemeld op een pc waar ik nog nooit mee op KOK was geweest. Daar heb ik ook alles nog een keer uitgevoerd. Helaas zonder succes. PB’s en abo’s geven geen emailbericht.

Sneaky

Vreemd dan gaan wij even de database in duiken kijken of we daar iets kunnen vinden dat verband houdt met jullie account.