Ach meid wat naar nou, ik had zo voor je gehoopt dat je beebje al geboren was.
Nou veel sterkte dinsdag hopelijk is die buiten verwachting wel de goede kant opgedraaid
Zodat je normaal kan bevallen.
:-*
Tjeetje, het zit je echt niet mee.
Dus zelfs het zieke gevoel en draaien heeft niet meegeholpen aan een spontane bevalling. 80% vd bevallingen start namelijk met een grieperig gevoel. Je zou toch zeggen dat als hij nog alle kanten op kan hij ook niet meer uit zichzelf komt. Kortom ziekenhuis: help deze meid!!! :hug:
mmmmm, blijft een draaikontje dus.
Maar het mag duidelijk zijn dat je de 23ste gaat bevallen toch? Ik bedoel maar, je hebt een regelmaat hoog te houden qua geboorte data en het kan dus niet anders dan dat deze baby 23 juli geboren gaat worden :mrgreen:
@annemarie69 wrote:
mmmmm, blijft een draaikontje dus.
Maar het mag duidelijk zijn dat je de 23ste gaat bevallen toch? Ik bedoel maar, je hebt een regelmaat hoog te houden qua geboorte data en het kan dus niet anders dan dat deze baby 23 juli geboren gaat worden :mrgreen:
Hahahah ja zeiden wij ook al.Dus wie weet toch de 23ste
we hebben het in ieder geval erg druk met alle verjaardagen van de kids Oja en die van mij…ben volgende week maandag jarig :lol:
Zou inderdaad leuk zijn.
Die van mij zijn allemaal van de 14de, deze spruit zal het net niet redden denk ik.
3-08 ben ik uitgerekend en ze laten me niet langer dan een week overtijd gaan dus dan zou het de 10de worden.
Gefeliciteerd met Iwan en hoe is het gegaan in het ziekenhuis???
Op haar hyves heb ik gelezen dat ze vandaag is bevallen van dochter Elize.
Hoe en wat weet ik verder niet.
Ank, gefeliciteerd met jullie derde spruitje!
Groetjes,
Willy :-*
Ank gefeliciteerd met jullie dochtertje Elize :thumbup: