ik ben nu 31 weken zwanger en ons kleine bosje ligt dwars… dat lag ie ook met de twintig weken echo…
wie heeft hier ervaring mee? ik hoop zo dat ie nog draaid.
Yeline heeft tot 34,5 week dwars gelegen daarna is ze gelukkig gedraait want ik ben 2,5 week later bevallen.
Hoop de de kleine van jou ook snel door heeft dat ie met het hoofdje naar beneden moet.
Rick lag met 36 weken dwars en is gelukkig 6 dagen later zelf gedraaid dus toen ik met 37 wkn weer voor controle moest lag hij goed.
Kan dus nog wel.
Groetjes Renate
jullie geven me goede hoop!
Gelukkig draaien ze soms nog uit zichzelf…
Anders kan er misschien nog een draaipoging worden ondernomen
hai lonneke mijn kleine heeft ook lang dwars gelegen en is uiteindelijk goed gedraaid van der zelf . ik hoop dat je kleine dit ook nog zal doen en anders zullen ze denk ik wel een poging wagen om het te draaien .
veel succes
hier ook een dwarsligger heel de zwangerschap al :mrgreen:
maar nu ligt ie ook goed met het hoofdje naar beneden :thumbup:
Oh dat geeft mij ook nog goede hoop, ben bijna 30 weken en mijn kindje ligt al de hele zwangerschap in een stuit…
Hopelijk draait die van jou ook snel de goede kant op!
fenne lag ook dwars en is dwars gebleven tot aan de KS :mrgreen:
Nu weer een dwars/stuit ligging…afwachten…maar volgens gyn bij mij weinig kans op draaien omdat ik een afwijkende vorm(hart) baarmoeder heb!
Hopelijk voor jou meer succes maar bij normale omstandigheden kan alles nog tot ± 38 weken zeggen ze toch!! :thumbup: