dwarsliggen

Haha nee hoor!

Ik zei meteen morgen weer…

@maantje wrote:

@mamaMarije wrote:
onze middelste lag met 29 weken compleet klem overdwars… ik had hem al 2 dagen niet voelen bewegen, VK erbij, hartje goed, maar idd ook zij voelde geen enkele beweging.

CTG goed, maar geen beweging, echo… oordeel gyn: dat kind ligt zo vast die kan niet eens bewegen :o

Moesten het maar aanzien voorlopig nog.

Kleine week later had ik enorm buikpijn en voelde ik hem gewoon draaien. In stuit… de weken erna heeft hij toen meer gedraaid van stuit naar dwars, naar alles daar tussenin, maar niet in hoofdligging.

VK was mij ook net aan het vertellen hoe verder als hij niet meer zelf zou draaien.

Zou dan met 36 weken een draaipoging krijgen.

Gelukkig was hij minder eigenwijs als we dachten en met 35 weken is hij 1x helemaal om gegaan en daalde direct een klein stukje in :dance:

En vanaf dat moment helemaal braaf… werd nog op de uitgerekende datum geboren ook :lol:

wouw dat is wel netjes :slight_smile:

Ik heb nogal eigenwijze kinderen en vrees dat deze dat ook is maar woe weet. Ik geef de hoop niet op!

Soms heb ik wel het gevoel alsof het probeerd te draaien maar dat het gewoon niet lukt. Een stukje wel en dan blijft het zo liggen en dan…glijdt het kindje langzaam weer terug. Is dat bekend bij iemand?

@marjolein, een vrinedin heeft haar kindje verloren door een stuibevalling, daar meot ik dus eignelijk ech tniet aan denken :shifty:

Hoewel het voor mij denk ik goe moegelijk zou zijn omdat ik al 3 kidnerne gehad heb en dit kindje ook nog eens een klein hoofdje heeft. Toch zal ik het denk ik niet aan gaan, vind ook dat er soms wel erg makkelijk over gedahct wordt, er overlijden ook kinderen door een stuitbevalling!

aar geod voorlopig nog ligt ie nog dwars dus dan is vaginal bevallen sowieso geen optie :?

Ja maar er overlijden ook kinderen aan een normale bevalling of een keizersnede. Alles heeft zijn voor en nadelen…

En als de dokters hadden getwijfeld hadden ze mij echt niet in stuit laten bevallen…

@marjolein98 wrote:

Haha nee hoor!

Ik zei meteen morgen weer…

Nee tuurlijk is het geen eitje bevallen. Maar ik riep wel meteen weer morgen doe ik het zo weer…het is het allemaal waard. En op weg naar huis was ik zoooo blij dat ik naar huis kon en dat ik een volgende keer gewoon thuis kan bevallen.

gister bij de vk lag het kindje netjes met het hoofdje naar beneden :dance:

nog niet ingedaald dus kan nog veranderen maar ik heb goede hoop dat het lekker zo blijft zitten!

bedankt voor alle reacties in ieder geval!

@maantje wrote:

gister bij de vk lag het kindje netjes met het hoofdje naar beog niet neden :dance:

ingedaald dus kan nog veranderen maar ik heb goede hoop dat het lekker zo blijft zitten!

bedabkt voor alle reacties in ieder geval!

braaaaaaf kindje :wink: , nu lekker zo blijven zitten :dance: