De laatste nieuwe borrelnootjes reclame met al die nepdingen (look at my new Wikes, I can make picture with my new Iphonie) was eerst gewoon met alle mensen uit de eerste spotjes. De laatste tijd zie ik hem steeds voorbij komen en dan zijn er gezichtjes over die mensen heen geplakt. Wat is hier nou de reden van? Ik vond hem best leuk, maar nu vind ik hem maar dom eigenlijk…
volgens mij was het een actie om zo je gezicht op tv te laten komen
Oh nou zonde van die dure reclame (of ligt dat nou aan mij :mrgreen: )
Vind hem best geinig eigelijk… Gister zag ik het voor de eerste keer.
nou dat was mij dus ook al opgevallen en vind nu heel de reclame niets meer aan, terwijl ik hem voorheen wel grappig vond tja het is maar net wat je leuk en grappig vind
ze voeren hun reclame nog een beetje verder… ook die gezichtjes zijn niet echt net als de Wikes etc etc
Maar vind hem ook een stuk minder er door geworden.
maar soms hebben ze toch ook weer andere gezichten ??
dat d8 ik laatst tenminste dat ik er steeds verschillende gezichten werden op geplakt :eh:
@MegaMindy wrote:
maar soms hebben ze toch ook weer andere gezichten ??
dat d8 ik laatst tenminste dat ik er steeds verschillende gezichten werden op geplakt :eh:
klopt, je kan geloof ik via de site van Duyvis proberen je gezicht erin te krijgen als ‘nepper’.
Mijn gezicht is op tv geweest, haha!
Via hyves liep er zoiets. collega nodigde me uit en zo hadden we een reclame filmpjes met aantal collega’s. Je gezicht komt op zo’n poppetje en je kunt een gekke haarbos aanmeten. Grappig maar dacht voor de gein. Kreeg dus allemaal mails van duyvis dat we op youtube stonden en misschien wel op tv kwamen. Bleek dat er 200 filmpjes echt uitgezonden werden. Toen kreeg ik dus mail wanneer precies en bleek het echt op tv te komen. Ik dacht nog steeds dat het gewoon een grote reclame grap was, maar het was dus voor t echie haha! (Jammer alleen dat je er niet voor betaald wordt! :mrgreen: )
Maandag 5 juli tussen Law en order rodn 22.40 was “mijn” spotje dus op tv.
Wat verder het nut is weet ik niet, maar grappig was het wel haha!
@wieniex wrote:
Mijn gezicht is op tv geweest, haha!
Via hyves liep er zoiets. collega nodigde me uit en zo hadden we een reclame filmpjes met aantal collega’s. Je gezicht komt op zo’n poppetje en je kunt een gekke haarbos aanmeten. Grappig maar dacht voor de gein. Kreeg dus allemaal mails van duyvis dat we op youtube stonden en misschien wel op tv kwamen. Bleek dat er 200 filmpjes echt uitgezonden werden. Toen kreeg ik dus mail wanneer precies en bleek het echt op tv te komen. Ik dacht nog steeds dat het gewoon een grote reclame grap was, maar het was dus voor t echie haha! (Jammer alleen dat je er niet voor betaald wordt! :mrgreen: )
en dat vertel je nu pas?!?! foei :naughty:

@mamaMarije wrote:
@wieniex wrote:Mijn gezicht is op tv geweest, haha!
en dat vertel je nu pas?!?! foei :naughty:![]()
Als je m nog wil zien kan dat nog hoor!

even naar you tube, zoeken op duyvis Pieter. Dan is t de 3e die in beeld komt, met 2 x Wendy.

@wieniex wrote:
@mamaMarije wrote:@wieniex wrote:Mijn gezicht is op tv geweest, haha!
en dat vertel je nu pas?!?! foei :naughty:![]()
Als je m nog wil zien kan dat nog hoor!
even naar you tube, zoeken op duyvis Pieter. Dan is t de 3e die in beeld komt, met 2 x Wendy.![]()
gaat naar youtube :thumbup: