Wij hebben een quinny buzz, nu wilde ik net weggaan en hem inklappen maar de duwstang gaat niet meer naar beneden.:twisted:
Dat grijze knopje aan de duwstang is ook een kant lam…
Weet iemand of hier nog iets aan te doen is? Want het is niet erg handig als je hem niet kan inklappen :?
Niemand???
Sorry meis, ik heb niet zo’n buggy. Kan je niet eventueel de winkel bellen waar die vandaan komt? Of de leverancier?
Lijkt mij in ieder geval dat dit niet zou mogen.
Kun je hem niet goed inknijpen en dan iets spelen met het omhoog trekken en naar beneden duwen (dus in kleine maten)
Heb zelf ook een buzz maar hier geen probleem mee (althans nog niet )
en inklappen met duwstang nog omhoog kan je hem dan niet vervoeren?? Of past dat niet? Aangezien inklappen gewoon gaat met uitgestrekte duwstang.
Ik heb ook een buzz en kan hem wel inklappen met de duwstang omhoog :think:
Ja dat kan ook wel, maar dan kan je hem niet vastzetten…en ivm de gasveer lijkt me het niet handig als ie uitklapt in de auto… :?
Heb het ding waar het knopje zit om de stang naar beneden te duwen(lekker duidelijk…) uitelkaar geschroefd en er is dus een kabeltje geknapt :?
Ga zo even naar quinny bellen!
weet niet hoe oud je buzz is maar volgens mij heb je op de duwstang 2 jaar garantie. Bij mijn Buzz was het dingetje om de stang mee vast te zetten zodat ie niet open kon klappen kapot gesprongen en er werd door de winkel waar ik hem gekocht had gewoon een nieuwe stang besteld. Duurde wel een aantal weken want Quinny is daar niet al te snel mee, maar de moeite van het proberen waard!
Tante Soesa, heb geen garantie het is een tweedehands…
Maar heb gebeld en ze kunnen hem wel repareren maar zoals je al zegt dat duurt wel een tijdje…en brengt de nodige kosten met zich mee.
Hij past nu ook nog in de auto kan hem alleen niet vastzetten dus moet daar even een creatieve oplossing voor vinden.
Voorlopig laat ik het dus even voor wat het is
Misschien zo’n ‘fiets-spin’ ? Weet niet of dat de echte naam is, maar zo’n elastiek met haken. Dan kun je daarmee voorkomen dat hij in de auto weer uitklapt.
ik heb ook een buzz maar het touwtje waar ik hem vast mee kan zetten zit er bij mij niet meer op (2e hands)
Heb nog nooit gehad dat ie zomaar uitklapte in de auto eigenlijk :think:
Lijkt mij ook niet echt een probleem…
Bovendien heb ik zo’n inimini kofferbakje dat het ding helemaal klem staat
Maar wel fijn te weten dat het niet zo snel kan gebeuren