Hoelang zijn jullie ongesteld?
Ben nu al een paar keer ongesteld geweest na de bevalling en het is totaal anders dan voor de zwangerschap.
Nu nog maar 2 dagen (nieuw) bloed en daarna alleen maar oud bloed. Zou de 3e dag het al af kunnen met een inlegkruisje. Terwijl ik juist vroeger 1,5 tot 2 weken ongesteld was. De laatste dag was toen alleen oud bloed en de volgende menstruatie begon ook met oud bloed.
Kan het kloppen dat je na een zwangerschap een hele andere menstruatie hebt? Ook zonder krampen?
Ja hoor, zo ging het bij mij ook zo ongeveer
Voor kinderen zeker vijf dagen echt veel pijn, erna eigenlijk niet meer dan een zeurderig gevoel op dag 1 en na drie dagen was het gewoon over.
Ja hoor dat kan heel goed.
Ik ben 1,5wk geleden, precies 8mnd na de bevalling voor het eerst weer gaan menstrueren. Nou ja…als je dat zo kunt noemen. Ik heb goed en wel 2dagen wat bloedverlies gehad waar ik alleen de eerste dag een tampon nodig had.
Ook totaal geen krampen gehad, wat ik vroeger wel altijd had.
Ik had wel dat zeurderige/drukkende gevoel aan m’n onderkantje.
Ja hier ook, na de bevallingen ben ik veel korter ongi dan dat ik eerder was en heb er ook minder last van…ik vind het veel beter zo haha
Dankjewel meiden!!
Gelukkig hoort het erbij Vind het ook niet erg, maar wou even weten of alles wel werkte zoals het moet
Jullie hebben mazzel! Ik ben twee keer zo ernstig ongesteld geworden als dat ik was voor de zwangerschappen. En toen was ik het al een volle week. Ik loop nu een week volledig leeg :?
Heb maar aandelen gekocht in het maandverband :mrgreen:
Hier ook veel erger geworden…
En bovenop kreeg ik ook op vaste tijden migraine aanvallen.
Nu mag ik de pil doorslikken en is het minder…
Hier is het hetzelfde duurt ongeveer een kleine week met alleen de eerste dag soms een vervelend gevoel.
Bij mij normaal een volle week (dus als ik het maandag word, de maandag daarop de laatste dag vaak), laatste 2 cycli doen echter vervelend (deze cyclus vanaf CD 13 tussentijds bloedverlies, de cyclus daarvoor duurde mijn ongi bijna 2 weken !) :shock:
Raar dat het dan zo kan veranderen hé!
Hier snap ik er helemaal niks meer van. Zit nu op dag 23 en heb nu rozig slijmverlies. :think:
Na de eerste 2 zwangerschappen werd het bij mij ook minder…(met name kan ik spreken over na de 2e want tussendoor was ik niet echt ongesteld).
Helaas is het nu na de 3e veel heftiger…helaas duurt het ook heel lang, ben er een dag of 10/11 wel zoet mee :thumbdown:
@kiki1987 wrote:
Raar dat het dan zo kan veranderen hé!
Hier snap ik er helemaal niks meer van. Zit nu op dag 23 en heb nu rozig slijmverlies. :think:
Dan zou ik aan een innesteling denken eerlijk gezegd… :shifty:
Ik was het vorige week, maar echt maar 1 dag ontzettend en verder amper. Ik zit ook weer aan de pil, had trouwens tijdens mijn laatste strip wel wat bloedingen af en toe (voortaan maar geen 3 strips meer achter elkaar slikken) :lol:
Ik ben echt een paar dagen goed ongesteld, de eerste dag zelfs met zware krampen (nog nooit eerder last van!).
Dus ik denk dat ik terug ga naar de prikpil ipv de gewone pil.
Daar had ik dat niet bij.
Cas is nu 16 weken, ondanks 5 weken BV ben ik nu al 3x ongesteld geweest :evil:…grrrrrrr
Het is inderdaad anders, onregelmatiger qua bloedverlies en duur!
Ben nu ook maar weer aan de pil gegaan (durfde ik eerst niet ivm psychische toestand na zijn vroeggeboorte). Hopelijk wordt het nu weer normaal