durf niet te testen...

wat erg is dit zeg.

heb afgelopen weekend een test gedaan want ik was 1 dag overtijd :slight_smile:

ik had echt het gevoel dat het wel is raak kon zijn, maar helaas negatief :?

maar ben nog steeds niet ongesteld :evil:

en nu durf ik niet meer te testen… want als het weer negatief is, snap ik echt niet waarom ik nog niet ongesteld ben grrrrrr!

zit al op dag 34 van mijn cyclus en vorige maand had ik op dag 27 al een beetje bloedverlies.



je word toch helemaal gek van je lijf zo! :mrgreen:

toch maar testen denk ik ?



ik zal heeeeeeeeeeeeel hard meeduimen

Tja… zit niet veel anders op toch?



Ook kan het zin dat je cyclus nog niet zo regelmatig is, want je bent nog niet zo lang geleden gestopt met de pil toch?

Bij de eerste zwangerschap testte ik pas met 12 dagen overtijd positief, ik kreeg een mk. Bij de tweede zwangerschap met 8 dagen overtijd (en daar was Lana 9 maanden later) en bij de derde zwangerschap helemaal niet totdat ik een mk kreeg met 2,5 maand. Bij de vierde zwangerschap testte ik 3 dagen te vroeg positief en ook deze is geeindigd in een mk.



Dus er is nog hoop :mrgreen:

ben inderdaad nog niet zo lang van de pil af.

dat maakt het helemaal spannend want ik weet niet goed wanneer ik overtijd ben.

heb nu echt een gevoel van, doe niet zo moeilijk word ongesteld en dan kunnen we door naar de volgende ronde…!

heb wel vorige keren mijn eisprong gevoelt en had gelijk want 2 weken daarna was ik ongesteld.

deze maand heb ik hem weer heel duidelijk gevoeld, maar dat is al ruim 3 weken geleden :?

vandaar mijn twijfel :think:

Ik denk dat ik toch even een testje zou doen… :think: :mrgreen:

Heb je een testje gedaan??? Euuh, ik ben wel ff benieuwd nu naar je uitslag!!! Ik ben zes dagen overtijd en ga morgen de derde test doen. Vorige twee negatief (predictor).

Wat spannend allemaal, en hebben jullie al testen gedaan vandaag???



Ik duim mee :pray: :pray:

sorry voor de late reactie :oops:

maar ik ben op dag 41!!! pas ongesteld geworden :roll:

dus was duidelijk een gevolg van het stoppen met de pil…zucht.

dus we zijn weer vrolijk gestart met ronde 3 :smiley:

wat is wachten toch moeilijk zeg :mrgreen:

Sonja, misschien rare vraag… maar hoe weet je nu dat je cyclus 28 dagen zou zijn? (ivm de vruchtbare dagen)

goeie vraag Maris :mrgreen:

geen idee haha

nee ik weet het echt niet nu ,dus mijn man en ik hebben besloten om deze cyclus om de dag te klussen :shock:

hebben we in ieder geval elke kans benut 8)

maar er is nu geen pijl op te trekken dus ik ben even opgehouden met dagen tellen totdat ik, of zwanger ben, of een wat regelmatiger cyclus krijg.

leuk hoor die pil :roll:

nou hier is hetzelfde, maar dan met nuvaring. Heb die een poos gebruikt…

Nu zit ik mezelf gek te maken met dat ik nogsteeds geen eisprong gehad heb… Ik zit maar te wachten en te wachten, maar klussen gaat op dit moment niet wegens rugklachten :frowning:

hmm das helemaal vervelend, dat je ook nog last van je rug hebt nu :frowning:

hoop dat het gauw over gaat zodatje weer volop kunt klussen :mrgreen:

ik zelf was er heilig van overtuigd dat ik de laatste twee cyclusses mijn eisprong had gevoelt… niet dus haha.

ik voel ook echt vanalles, ben ook zo’n 14 jaar aan de pil geweest en ben echt vergeten hoe mijn lijf zonder pil aanvoelt.

heel gek.

probeer nu eigenlijk niet aan zwanger worden te denken.

dus geen getel en gedoe.

gewoon flink klussen en we merken het vanzelf :mrgreen: