Dure ovulatietesten versus goedkope ovulatietesten

Ik zag op marktplaats ovulatietesten en zwangerschapstesten die echt heel goedkoop zijn (50 voor 29 euro ongeveer). Het zijn zogenaamde dipsticks van het merk wondfo. Zijn deze net zo betrouwbaar als de dure testen die ik in de winkel koop?

Ik hoor graag jullie ervaringen voor ik ga bestellen :smiley:

Ik ken ze niet. bestelde altijd van sensitest. Zijn ook dipstick en ik hal altijd duidelijk resultaat. www punt sensitest punt nl

suc6!

Bedankt voor je reactie. Ja Sensitest ken ik, maar deze testen op marktplaats zijn dus een stuk goedkoper :smiley: .

Heb ze besteld en net ontvangen. Ze zien er precies zo uit als die van sensitest, ik ben benieuwd!

suc6!

Ik heb heel toevallig vorige week de Wondfo ovulatietesten besteld, en gebruik ze nu een week. Heb mijn ei nog niet gespot maar er verschijnt wel standaard een 2e lijntje (wel lichter), i.t.t. de testen van Testjezelf die ik hiervoor had (en waarmee ik erg ontevreden was).

Kan er dus nog niet zoveel over zeggen. Ik heb ze zelf, n.a.v. reacties over deze testen op een ander forum, besteld.

Oh, wat toevallig! Ook via marktplaats? Ik heb ze inmiddels ook in gebruik en het gaat goed. inderdaad wel steeds een licht streepje (maar dat is duidelijk negatief. Gisteren iets donkerder en vandaag net zo donker als het andere streepje :smiley:

Ik had ook goedkope, weet alleen niet meer welk merk en ook niet via marktplaats, en die van ons werkten prima… Was meteen zwanger na gebruik van die 2 ovu testen :inlove:

@Sabine78 wrote:

Oh, wat toevallig! Ook via marktplaats? Ik heb ze inmiddels ook in gebruik en het gaat goed. inderdaad wel steeds een licht streepje (maar dat is duidelijk negatief. Gisteren iets donkerder en vandaag net zo donker als het andere streepje :smiley:

Ik had ze via een site, die ik geloof ik weer via marktplaats had. In ieder geval wel van een site rechtstreeks, geloof dat je daar ook kortingen had.

Fijn dat je je ei gespot heb :thumbup: Ik ben al even bezig maar geen ei in aantocht nog helaas (maar heb dan ook PCOS).

ik ga ook zeker die goedkopere versie eens proberen, maar eerst wil ik het even zonder. Ben nu net gestopt met de pil, van de eerste was ik gelijk de eerste maand al zwanger. Nu voor het eerst weer ongi na de pil

Als er meiden zijn die deze test hebben geprobeerd ben benieuwd naar jullie resultaten :slight_smile:

Ik had (ruim 2 jaar geleden alweer) een starterspakket gekocht voor ongeveer 27 euro. Ik weet niet precies meer wat erin zat maar waarschijnlijk iets van 30 ovu dipsticks en 6 zwangerschapsdipsticks. Ik vond het prima werken alleen heb ik toch een digitale test gehaald nadat de zwa.dipstick positief bleek :mrgreen: Ik heb de ovu dipsticks wel bijna allemaal moeten gebruiken omdat het niet zo snel ging bij ons…

Oja, en de ovu dipstick wordt ook positief als je zwanger bent, dat heb ik toen ook uitgeprobeerd :wink:

Ja echt, worden ovulatietesten positief bij een zwangerschap? Leuk om te weten :slight_smile: .

Ik bestel de testen inmiddels bij http://www.zwangerenkids.nl. Supergoedkoop en ze bevallen mij goed.