Duplo vs. Abrick (vs. Megablocks)

Abrick gaat stuk als je er op gaat staan, duplo is onverwoestbaar!

Ik ben het met Wen eens. Voor mij dus ook duurdere maar duurzamere Duplo ipv Abrick.

Hier alleen maar duplo. Zoals Wen al zei gaat Abrick een stuk sneller kapot, en dan moet je inderdaad al snel weer nieuwe kopen (hoewel je dochter er vast niet op zal gaan staan…maar misschien over een jaar wel)



Het is misschien wat duurder, maar je betaald dan echt voor kwaliteit!

bij duplo is het blokje erop zetten, zit ie klemvast(valt er dus niet af) bij abrick moet je heel voorzichtig doen, want het schiet allemaal zo los. bovendien is duplo veel en veel sterker, duurzamer en mooier…



Hier alleen maar duplo, megabloks, etc… (de echte, de neppers is echt een ramp!!)

Mijn kinderen staan er ook niet op, maar ik wel :wink: . Als ze eenmaal ermee aan het spelen zijn ligt in no time het hele huis bezaaid met duplo. Ik ben 1 keer op een abrick gaan staan en die was meteen stuk :? …

Mijn kinderen spelen met de duplo waarmee ik als kind nog heb gespeeld! Niets mee gebeurd al die jaren.

Absoluut duplo :thumbup:



Sharon heeft ooit iets van abrick gehad en dat was heel snel kapot duplo is echt heel sterk en kan jaren mee.



Bovendien vind ik duplo ook veel mooier dan abrick.

Ik zou ook enkel voor de Duplo gaan.

nee geen abrick!!!

die blokjes zijn heel slap…

als je dus iets wilt bouwen wat maar iets hoger is, valt het snel om… het heeft geen stevigheid

de blokjes blijven ook niet stevig aan elkaar vast zitten.



dus hier absoluut duplo!! is duurder maar je hebt ook zeker kwaliteit

Duplo!!!



Via marktplaats kun je het goedkoper kopen!!!

Goed schoonmaken in de douche/bad,en anders in een sloop goed dichtmaken en dan in de wasmachine heb ik weleens gehoord.

ehm…mijn voorkeur staat er niet bij: Megabloks. Goedkoop en toch sterk.

Megablocks is ook leuk en stevig :thumbup: ,maar duplo veel meer keus en ze spelen er langer mee!!!

Megablocks is ook heel erg stevig :thumbup:

En voor kindjes van 1 misschien zelfs fijner om op elkaar te doen.

Maar duplo spelen ze meer tot een jaar of 6,megablocks minder lang.

Niet alle kinderen natuurlijk :mrgreen: maar wat ik zo in mijn omgeving zie.

hier megabloks en duplo



de megabloks voor de wat oudere kinderen past ook op de duplo :thumbup:





en van megabloks heb je dingen van disney :mrgreen:

Hier ook Megablocks en Duplo, beide duurzaam. Mijn dochter van 6.5 speelt er nog dagelijks mee. Ik heb lego voor oudere kids, maar daar kijkt ze nog niet naar om, dus een goede inverstering toch.



Groetjes, Petri

Pfjieuuwww…



Heb hier al het speelgoed voor 5 dec al in huis, en je raad het al…

Allemaal Duplo…



Had die andere ook zien staan, maar heb toch voor Duplo gekozen.



Van Duplo is er volgens mij ook meer (zag van dat andere alleen een vliegtuig en kasteel geloof ik).



Robin is nogal een lompe, dus geloof dat ik het toch niet zo slecht gedaan heb, lees ik nu.

Voor het eerst Duplo gekocht, vandaar.

En ik heb ook duplo gekozen, heb nog duplo van mezelf, dertig jaar oud en onverwoestbaar.

Wij gaan al naar de lego voor Yannick, die vindt Duplo eigenlijk niets meer, lego is kleiner en dus leuker schijnbaar.



Maar ik vraag me dus effe af wie er in de poll voor Abrick heeft gekozen :mrgreen:

Duplo want dat kun je ook bij de kleine lego stenen gebruiken