duplo trein

duplo trein



wie heeft deze en bevalt het, wil hem kopen voor onze kids met sinterklaas en dan samen met de opa’s en oma’s!

Wij hebben de dulpo trein en dat is een groot succes! :thumbup:

Bedoel je deze?

Senne kreeg hem van ons voor zijn 2e verjaardag en ze spelen er allebei heel graag mee, zeker een aanrader! :thumbup: :inlove:

dies gaaf!!

Hier hebben we ook een duplo trein en daar wordt heel veel mee gespeeld. We hebben niet de elektrische trouwens.

Wij hebben de trein ook en elke keer krijgt hij uitbreidingssetjes (brug, rails, wissels) voor verjaardagen en Sinterklaas. Nu is het echt genoeg bij ons :lol: :lol:

ik had hem al voor lucas… end aar was ie een groot succes… wij hebben de variant met de ‘intelligente’ trein, die dus stopt bij een obstakel, en die je ook moet ‘tanken’ aanradertje, alleen wel een investering

wij hebben hem ook.

Er wordt veel mee gespeeld. Het nadeel vind ik dat hij niet zo goed in elkaar blijft op een gladde vloer. Je moet dan echt alle rails apart vast zetten (wat wel kan :wink: ).

Hier ook een groot succes :thumbup:

Wij hebben 'm ook, gekregen van m’n zus want m’n neefjes zijn er inmiddels te groot voor.

Wat ik wel heel eng van die locomotief vind…ons buurjongetje was hier een keer aan het spelen, het was erg warm weer dus hij liep lekker in z’n blote buikje rond. Maar hij pakte de locomotief op, drukte op het ‘aan’ knopje en hield t net te dicht bij z’n buik…dat rotding zoog een stukje vel van z’n buik op…hij hield er een hele lelijke wond aan over. Z’n mama moest die locomotief er echt vanaf trekken :shock:

Ik heb mezelf er trouwens ook een keer aan bezeerd; het stond nog aan en ik kwam per ongeluk met m’n vinger iets te dichtbij…oh wat doet dat zeer!

M’n zus heeft dit trouwens nog nooit meegemaakt, maar ik vind dit wel gevaarlijk…erg ondoordacht gemaakt! (het gaat dus om de onderkant waar het aan/uitknopje zich bevindt…)

De duplotrein die wij hebben heeft de aan- /uit knop bovenop zitten, dus waarschijnlijk is dat probleem al aangepakt.

wij hebben hem ook en de meiden vinden het fantastisch, met sinterklaas krijgen ze nog wat extra rails erbij

Duplo trein is hier ook een hit.

Wij hebben er best veel van en grotendeels 2de hands bij elkaar geshopt.

Luca maakt er altijd een hele caravaan van door meerder autootjes door de locomotief te laten voortduwen :lol:

Wij hebben ook de duplo trein met alle uitbreidingssets die er zijn en ze vinden het geweldig. Merlijn vind het nu ook al leuk want die zit op de grond de hele trein te volgen, heel vaak bouwen Lucas en Pepijn de rails om hem heen :inlove: zo spelen ze al echt met z’n 3tjes :smiley:

is die trein trouwens op baterijen, zodat hij vanzelf vooruit gaat

Volgens mij heb je een electrische en een gewone trein.

Die elektrische trein is idd op batterijen. Na een minuut of twee stopt hij er vanzelf mee en moet je hem dus weer opnieuw aanzetten.



Hier wordt hij met Sinterklaas en verjaardagen ook weer uitgebreid.



De elektrische trein is te koppelen aan treinen die je zelf moet duwen. Dus ik zou aanraden in ieder geval een elektrische te kopen.

Stukjes vel opzuigen? :shock:

Wat moet ik me daar bij voorstellen? Heeft die trein ‘zuigkracht’?





Robin wil hem ook.

Maar Robin heeft zowat alles van Duplo (behalve die trein dus), maar met Duplo speelt hij al bijna niet meer, maar met gewoon Lego zeg maar, kleinere stukjes.



En hij heeft alles van Thomas de trein zodat hij van de voordeur naar de achterdeur (en weer terug) rails kan leggen.

Dus weet niet of het hier zo’n verstandige aankoop is.



Maar ik moet toegeven dat het er hartstikke leuk uitziet.

we hebben hem gekocht vanmiddag, nu nog ff inpakken en naar zolder voor 5 december

Anneke, het klinkt vreemd he…de aan/uitknop zit bovenop de trein, maar als de trein aan is draaien de wieltjes rond. Als je die aanraakt wordt je vinger/ stukje huid meegezogen. Het zijn behoorlijke stukjes onder die locomotief die open zijn, echt heelerg dom van de fabrikant.

Ik hoop dat je het begrijpt, ik kan het niet anders uitleggen. :wink: