duowagen?

@WoLa wrote:

hey wat lees ik nou :shock: :inlove: Toch een vierde op komst? Hoe heeft je man dat voor elkaar gekregen? :mrgreen: Gefeliciteerd!



Hier 20 maand verschil tussen wout en niek. De duowagen van p&t is nog steeds in gebruik. Wij houden hem voor nr. 3. Tussen Niek en de baby zit wel 2,5 jaar, en niek loopt ook al vanaf zijn 1e verjaardag (okee, twee dagen daarna :lol: ) Maar hij vindt het op dit moment nog fijn om er in te zitten. En aangezien zelfs de oudste er nog in zit af en toe…houden we deze maar aan. :wink:




Hahahahaha, sorry, ik zag ertegenop om mijn schoonouders in te lichten, maar toen ik opwierp dat ze wellicht zouden zeggen hoe dat zo was gekomen (jou zeggen "hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen :mrgreen: ) Toen zei Ruud heel droog “als ze dat vragen, dan laat ik mijn broek zakken en zal ik het wel even uitleggen” :lol:



Maar hij heeft niets voor elkaar gekregen, ik was gewoon aan de pil, dit kindje is dus een stuk eigenwijs… :wink: :shifty:

wij hebben lang getwijfelt een plankje of duo wagen

maar uit eindelijk plankje gekozen kai loopt tot hij niet meer kan en gaat dan op het plankje of op gevaarlijke over steek punten dan moet hij ook op het plankje



en als we met zijn alle weg gaan dan hebben we de buggy bij ons en de wandelwagen.



heb geen spijt en gaat prima

Ik had een duo wagen, toen Sem geboren werd was Jim 20 maanden oud en liep al heel goed. Omdat we doordat Sem al snel in het zkh kwam en later slecht tegen prikkels kon niet veel deden heb ik de wagen al snel weggedaan. Het ligt er een beetje aan hoe goed een kind loopt, ik had wel meer plezier vand e mijne kunnen hebben als de dingen anders waren gelopen, maar goed. Jim kan bijv. nog niet een hele dag lopen, dan gaat ie op een gegeven moment zeuren, maar houdt het gerust een paar uur vol. Ik heb ook maar 1 buggy nu, ik ben meestal alleen op pad, dus hij moet wel lopen, als we echt een dag weg gaan heb ik nog een oud ding staan waar hij eventueel in zou kunnen.

@Cell wrote:

@WoLa wrote:
hey wat lees ik nou :shock: :inlove: Toch een vierde op komst? Hoe heeft je man dat voor elkaar gekregen? :mrgreen: Gefeliciteerd!



Hier 20 maand verschil tussen wout en niek. De duowagen van p&t is nog steeds in gebruik. Wij houden hem voor nr. 3. Tussen Niek en de baby zit wel 2,5 jaar, en niek loopt ook al vanaf zijn 1e verjaardag (okee, twee dagen daarna :lol: ) Maar hij vindt het op dit moment nog fijn om er in te zitten. En aangezien zelfs de oudste er nog in zit af en toe…houden we deze maar aan. :wink:




Hahahahaha, sorry, ik zag ertegenop om mijn schoonouders in te lichten, maar toen ik opwierp dat ze wellicht zouden zeggen hoe dat zo was gekomen (jou zeggen "hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen :mrgreen: ) Toen zei Ruud heel droog “als ze dat vragen, dan laat ik mijn broek zakken en zal ik het wel even uitleggen” :lol:



Maar hij heeft niets voor elkaar gekregen, ik was gewoon aan de pil, dit kindje is dus een stuk eigenwijs… :wink: :shifty:




poe hee, dat is ook een verrassing dan? Ach, scheelt toch ook weer een hoop gepraat over wel of niet :mrgreen:

ooooooo Cell wat leuk een vierde :inlove: tja het moet gewoon zo zijn!!!



ik denk dat je straks nog altijd over kunt stappen als michel geen loper of bijrijder :mrgreen: is. jij hebt toch iets met nieuwe wandelwagens… hoeveel heb je er ook alweer gehad?