Kweet eigenlijk niet of het hier goed staat maar wij willen een duowagen erbij kopen. Alleen weten we niet wat nu makkelijker is: naast elkaar of achter elkaar. natuurlijk vind de een dit fijner en de ander dat maar ben heel benieuwd naar jullie ervaringen. Het gaat ons vooral om het het kwijt kunnen in de auto en makkelijk in en uitklapbaar.
zijn al druk of zoek op MP of aanbiedingen maar weten het eigenlijk niet…
Groetjes Esther
Wij hebben een duowagen achter elkaar, deze is ook nog eens supersmal, en dus heel nadig in de winkel!!!
We hebben hem tweedehands via MP gekocht voor € 100,00 incl babynestje. (merk: Happybaby).
De wagen is super makkelijk in en uit te klappen en best heel klein…
We zijn er erg blij mee! Hij neemt niet mer plek in als een gewone kinderwagen.
We zijn ook blij dat we er een tweedehands hebben gekocht, het ding is nog in prima staat en we hebben onze eigen wagen natuurlijk nog (bugaboo) en een buggy voor Isabel.
Ik heb zelf geen ervaring met een wagen waar de kinderen naast elkaar zitten, maar het lijkt mij erg breed.
Succes met het maken van je keuze!
Groetjes Alex
Wij hebben er een naast elkaar. hij lijkt heel breed, maar past eigenlijk door elke deur! Alleen bij het Kruidvat lopen we soms vast…
Ik vind een wagen achter elkaar erg zwaar, vooral als de kids wat groter worden.
Onze wagen klapt helemaal plat op, en gaat zelfs achterin de Ford Fiesta van mijn moeder!
Succes!
Wij hebben er eentje achter elkaar, de Quinny Freestyle 4XL plus :thumbup:
Superwagen en ik kan er ook een hele hoop boodschappen mee doen !
fotootje
Wij hebben er een achter elkaar. Heb er nog niet mee gereden maar in de winkels zeiden ze dat bij een wagen naast elkaar de wagen kan omkieperen met kindjes van een verschillend gewicht. Hij klapt er makkelijk in en uit en is ook niet erg groot ingeklapt. En zwaar wordt het toch met 2 kindjes in een wagen. We hebben een graco stadium duo met voeten zakken.
oohh karin die is gaaf en handig waar heb je hem gekocht?
@lizzy wrote:
oohh karin die is gaaf en handig waar heb je hem gekocht?
Op MP voor 300 euro :thumbup: Bijna nieuw !
hij is ook mooi ik heb de naam gelijk genoteerd ik heb net ook op mp gekeken alleen dat is vel te ver weg van mij
ik ga deze week eens bij prenatal kijken of ze daar ook hebben
Die van Karin lijkt me inderdaad heel handig!
Ik zie dat onze kindjes evenveel in leeftijd gaan schelen Issie, Nina was ook 1 jaar en 10 maanden toen Nielsje werd geboren.
Wij hadden hier eerst een Graco Stdium de Luxe Duo maar dat vond ik dus echt een onding. Ingeklapt veeel te groot en absoluut niet makkelijk te manoeuvreren (bij bochten en zo). En ook niet erg gezellig voor de kinderen; Nina is een trotse zus en wil haar kleine broertje graag zien :inlove: . We hebben daarom de eerste maanden de Quinny (eerst met bak, toen met maxi cosi op het onderstel en daarna de buggy) gebruikt met een buddyboard voor Nina. Nina vond het prachtig!
Toen Niels ongeveer 6 maanden was hebben we een duobuggy gekocht van McLaren. Dat zijn twee buggies naast elkaar en dat bevalt super. Heel klein als ie opgeklapt is en super wendbaar. Bovendien is ie evenbreed als de Quinny, dus ik pas overal door.
@lizzy wrote:
hij is ook mooi ik heb de naam gelijk genoteerd ik heb net ook op mp gekeken alleen dat is vel te ver weg van mij
ik ga deze week eens bij prenatal kijken of ze daar ook hebben
Wij hebben er ook 250 km voor gereden hoor, naar Den Bosch en weer 250 km terug
En nieuw kost ie rond de 800 euro en het babynestje heb ik er nog apart bijgekocht.
Het is idd een superwagen ! Over een paar maanden komt ie weer te koop, dan zet ik 'm ook op KOK.
ooohhh ik heb hem pas over een paar maanden nodig zo te zien woon je ook in drenthe
woon je ver van mij vandaan?
Drenthe is niet zo groot
En ik roep wel een paar maanden maar dat zijn er wel meer dan 7 denk ik hoor. Eva wil nu nog wel in de wagen zitten, over 4 maanden wordt ze 2, misschien dat ze dan op een kiddyboard kan staan want we hebben ook nog een Mutsywagen (bewaard van Eva).
Dus misschien kan ik je er tzt nog helemaal niet blij mee maken. Jij hebt 'm in juli al nodig.
ik heb hem inderdaad over 7 maanden nodig nou ik kijk ondertussen ook gewoon verder en ik let op of je hem te koop zet
ik vind hem namelijk heel mooi
Ja wie weet kan ik 'm al eerder kwijt, dat weet ik nu nog niet.
Ik denk wel dat ik er weer 300 euro voor vraag, inclusief een babynestje, regenhoes, 2 voetenzakken, 2 zitjes waarvan er eentje plat kan voor de baby, adapters voor maxicosi, zonneschermen etc…
Op MP worden ze ook wel aangeboden, zij het zelden.
prijs is goed
ik zal opletten :mrgreen:
He meiden
alvast bedankt voor jullie antwoorden…die van jou is idd mooi Karin…
Suuss welke Quinny wagen heb je…??? Ik kan nml nergens een kiddyboard vinden omdat de bak te ver naar voren steekt. Met buggy en maxicosi zou het wel gaan maar dan nog kan ik er geen vinden…hebben een quinny speedy xl…
groetjes van esther en lees graag jullie ervaringen…bedankt.
kan je die quinny later ook weer voor 1 kindje gebruiken of is het alleen een duowagen?
@klavertje4 wrote:
kan je die quinny later ook weer voor 1 kindje gebruiken of is het alleen een duowagen?
Bedoel je de Quinny die ik heb ? (zie foto zorige pagina)
Die kun je ook voor 1 kindje gebruiken. Eén stoeltje kan eraf en de andere schuif je dan in het midden en dan heb je een enkele wagen.
Het is dan wel een hele grote wagen, het frame blijft bedoelt voor duo,maar je hebt ook een megabooschappenbak onderin en dat is dan wel weer handig !