Kweet eigenlijk niet of het hier goed staat maar wij willen een duowagen erbij kopen. Alleen weten we niet wat nu makkelijker is: naast elkaar of achter elkaar. natuurlijk vind de een dit fijner en de ander dat maar ben heel benieuwd naar jullie ervaringen. Het gaat ons vooral om het het kwijt kunnen in de auto en makkelijk in en uitklapbaar.
zijn al druk of zoek op MP of aanbiedingen maar weten het eigenlijk niet…
Groetjes Esther
Wij hebben een duowagen achter elkaar, deze is ook nog eens supersmal, en dus heel nadig in de winkel!!!
We hebben hem tweedehands via MP gekocht voor € 100,00 incl babynestje. (merk: Happybaby).
De wagen is super makkelijk in en uit te klappen en best heel klein…
We zijn er erg blij mee! Hij neemt niet mer plek in als een gewone kinderwagen.
We zijn ook blij dat we er een tweedehands hebben gekocht, het ding is nog in prima staat en we hebben onze eigen wagen natuurlijk nog (bugaboo) en een buggy voor Isabel.
Ik heb zelf geen ervaring met een wagen waar de kinderen naast elkaar zitten, maar het lijkt mij erg breed.
Succes met het maken van je keuze!
Groetjes Alex
Wij hebben er een naast elkaar. hij lijkt heel breed, maar past eigenlijk door elke deur! Alleen bij het Kruidvat lopen we soms vast…
Ik vind een wagen achter elkaar erg zwaar, vooral als de kids wat groter worden.
Onze wagen klapt helemaal plat op, en gaat zelfs achterin de Ford Fiesta van mijn moeder!
Succes!
Wij hebben er eentje achter elkaar, de Quinny Freestyle 4XL plus :thumbup:
Superwagen en ik kan er ook een hele hoop boodschappen mee doen !
fotootje
Wij hebben er een achter elkaar. Heb er nog niet mee gereden maar in de winkels zeiden ze dat bij een wagen naast elkaar de wagen kan omkieperen met kindjes van een verschillend gewicht. Hij klapt er makkelijk in en uit en is ook niet erg groot ingeklapt. En zwaar wordt het toch met 2 kindjes in een wagen. We hebben een graco stadium duo met voeten zakken.
oohh karin die is gaaf en handig waar heb je hem gekocht?