duowagen/ kiddieboard/ buggypod of ... wat is wijsheid ?

ik gebruik mijn duowagen elke dag!! Zou niet meer zonder kunnen!

wij hebben steeds een maand of 17 tussen de kinderen zitten. Toen Minke net geboren was het ik Ruben vrij veel op het meerijplankje gehad (heeft hem wel even gekost om door te hebben dat ie gewoon moest blijven staan :roll: ) maar zeker als ze al iets ouder zijn en je gaat wat verder lopen kan het ideaal zijn voor als ze wat moe worden. Minke heeft het plankje nauwelijks gebruikt; het zal ook zeker per kind verschillen en afhangen van de afstanden die je gaat afleggen.

Ik denk ook dat je echt naar je kind zelf moet kijken. Hoe goed loopt het en denk je dat het op een kiddyboard wil staan.

Wij hebben een hele tijd de tandemwagen heel intensief gebruikt. Echt ideaal, alleen wel heel erg lang (net een vrachtwagen wat betreft lengte :mrgreen: ). Maar nu wil mijn oudste van 2 jaar en 7 maanden alleen nog maar lopen, al is het een paar uur lang. Dus de wagen gaat hier de deur uit.

@jet wrote:

Ik ben erg gelukkig met ons meerijplankje voor de bugaboo met daarop een zitje van KLeine dreumes. Wij hebben hem in gebruik sinds merijn 24 maanden is, toen werd Xander geboren. Nu nog gebruiken we hem zeer regelmatig als we dagje weg gaan of langere tijd naar de stad gaan ofzo.

Ook nu Merijn rolschaatst, hij wordt op een gegeven moment moe en wil dan zitten :mrgreen:

Ik weet niet wat voor merk wagen je hebt. Ze hebben sinds kort ook een universeel zitje… Ik zou daar eens voor kijken… Ik vind het echt ideaal!

Die voor de bugaboo bevestig je op het meerijplankje, dus je moet dan het plankje zelf nog kopen. Die universele is plankje en zitje in 1.

Als je de link wil, moet je me even pb-en

he das handig. dat meerijplankje met zitje. wij hebben alleen t plankje achter de bugaboo. mag ik vragen waar je dat zitje gekocht heb en hoe duur het was.

voor degene die dit topic opende, wij hebben ook heel erg getwijfeld wat we zouden doen. vooral omdat je in dewinkel verschillende verhalen hoord.mijn meisje schelen 25 maanden. en we hebben nu dus gekozen voor een enkele wagen met plankje. maaike loopt nl goed en kan ook een aardag stukje lopen. als ze moe is staat ze op t plankje en soms als we samen zijn wil ze ook nog weleens een stukje getild worden. maar als ik zeg dat t niet kan dan gaat ze toch op t plankje staan. maar misschien is dat zitje voor op t plankje ook wel handig.

want ik denk dat jeje ook moet afvragen hoe lang zal je evt een dubbele wagen gebruiken… en de kosten ervoor etc… maar ieder zijn keus.

staat volgens mij allemaal wel op de site (ik meen rond de eur 80) en is het te koop bij Prenatal.

Donna ik ou voor een duowagen gaan. Jules is nu een jaar ouder dan Nianne, en nog loopt hij maar kleine stukken. En als hij grotere stukken loopt gaat het oertraag 8)

Ik ou niet onder duowagen kunnen hoor…

Buggyboard is best leuk, maar o’n kleintje wil er lang niet altijd op blijven staan (dat ligt natuurlijk wel aan het kind). Ik ag Jules al dreinend langs de wagen liggen omdat hij niet op het buggyboard wil staan 8)

“z” kwijt? :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen:

stond die melding zonet ook al in je onderschrift :think: :mrgreen: