duoseat van Mutsy Urban Rider geschikt voor pasgeboren baby?

Ik ben op zoek naar een duowagen voor als straks beebje2 geboren is.

We hebben laatst zo’n meerijdplankje geprobeerd… niet echt een succes met ons ventje :shifty:

We hebben nu een Mutsy, en die bevalt prima.

Dus op internet kwam ik een Mutsy Urban Rider met duo-seat tegen.

Ik een mailtje gestuurd, krijg ik een mailtje terug dat de wagen niet geschikt was voor een pasgeboren baby en dat zij de eerste paar maanden een duo-buggy ofzoiets had.

Maar met zo’n babynestje erin kan dat toch wel??? :think:

Iemand ervaring met deze wagen?

Vind het nl echt onzin om 2 wagens aan te gaan schaffen!!

Waarom kijk je niet naar een phil en teds anders?

Ook enorm handig!

Mutsy duoseat is mij afgeraden door medewerkers van een winkel. Ze hoorden er enorm veel klachten over, zelfs met babynestje!

Ook op internet heb ik er al flink wat negatieve dingen over gelezen, maar ook erg positieve.

Misschien eerste tijd een draagdoek gebruiken??

Ik heb hem wel gebruikt voor ons meisje.

Ik vond hem super handig omdat ze achter elkaar zitten.

Heb de duo seat nu te koop staan, maar wel veel plezier van gehad!

Het kan dus echt wel, had er idd wel het babynestje bij.

Het achterste stoeltje van de duoseat heeft ook nog een vierde, platte stand. Als je even googled op de handleiding kan je er alles over lezen. Het zitje moet je dan losklikken van het frame en met een speciale band vastzetten aan het voorste zitje.

Samen met het babynestje met het soort van bijbehorende matrasje zodat ze het dwarse rugspijltje niet voelen is het het bijzonder geschikt voor de eerste weken/maanden hoor!

wij hebben ook gekeken naar de duoseat, maar omdat wij een 4 rider onderstel hebben werd deze afgeraden…

ik heb m wel gehad toen de meiden wat ouder waren, maar heb m voor een maand of 4 geleden weggedaan…

ik had wel (via iemand van kok) een urban onderstel.

het stoeltje kan in de 4e stand, maar had dit als er een baby in lag nooit gedaan… vond dit een eng idee omdat je deze als het ware loshaalt…

de begintijd (en nu nog steeds) hebben wij de duowagen gebruikt… (meer dan de kinderwagen…)