Duokamers?

Door gebrek aan een ruimte/extra kamers (we hebben maar 1 slaapkamer) slaapt mijn dochter bij ons.

Ik ben benieuwd of er meedere kids (vast wel) bij de ouders slapen.

Ik zal morgen eens een paar foto’s schieten.

Wie nog meer?

Groetjes

Ben wel nieuwsgierig naar de foto`s :think: :think:

ik ook :wink:

Ja ik ga ze zo eens schieten. Ik moest nog nieuwe oplaadbare batt. kopen. Deze jongens zijn iedere keer zo leeg…

Beloofd is beloofd!!!

Is de ruimte achter het voeteneinde en een stukje naar links erbij…

omdat wij maar 1 slaapkamer hebben, weet men dat het ook niet anders kan. Wel hoor je dan ‘het is wel goed dat een kindje een eigen plekje/kamer heeft’ enz.enz.

Tja, ik wil wel anders, maar het kan nog niet. We willen graag naar iets groters, maar eerst dit verkopen.

Om het slapen hoeft ze niet bij ons weg. Dat gaat goed. Je leert snel de geluiden te herkennen, erg makkelijk als je nachtvoedingen geeft. Dus je leert die signalen snel herkennen en dus ook plaatsen.

Zo weet je snel dat niet ieder zuchtje iets is. En dan slaap je ook gewoon door.

Het was bij ons niet zo dat wij maanden later nog van ieder zuchtje wakker werden.

Ik vind het erg fijn haar dichtbij mij te hebben.

Haar hoekje is lekker fris lime met aqua met tegenwoordig een heeeeel klein accentje fuchsia. Verder wit met zilver. Strak dus. Op de foto komt het minder goed over omdat je het totaal stukje niet ziet.

Leuk kamertje hebben jullie! Meer ruimte! Wees er blij mee, je hebt straks genoeg troepjes hoor.

nog te vertellen dat we een open boekenkast in de muur hebben waar nog mandjes in die drie kleuren staan. Eerder hadden we daar een wandcommodeconstructie in. Nu niet meer nodig.

Ookal hadden wij wel een toekomstige kamer voor Lasse, het eerste half jaar heeft hij bij ons geslapen. Dat voelde goed zo. En op een dag was ik er klaar mee. Hij werd ook heel vroeg wakker en ging extra in de aktie zodra hij ons hoorde en toen wilde ik hem echt op een ander kamertje hebben. Een eventuele nummer twee zal weer eerst bij ons komen.

Dus kamer of geen kamer over - in eerst instantie je kindje dichtbij hebben en hij/zij bij jou is niets mis mee.

En in de toekomst gewoon kijken of het blijft bevallen.

Onze kleine Pluis zal eerst ook bij ons moeten komen liggen. Tenminste: we wonen klein en we zijn er nog niet uit of we willen verbouwen en de L-vorm van onze huiskamer tot een apart kamertje willen maken…

En we zijn er ook nog niet uit of en zo ja wanneer we willen verhuizen…

Jaja, je krijgt er een hoop keuzes bij als er een kleintje op komst is haha

Zeker bij bv kindjes zie je deze constructie ( met of zonder co-sleeper) wel vaker.

nurk

na een aantal maanden had tom last van ons…ons bedritueel van tandenpoetsen en zo stoorde hem teveel en is ie stap voor stap, slaapje voor slaapje over gegaan naar zijn kamertje.