Melinda heeft sinds 3 dagen diarree …
2 a 3 luiers per dag met dunne ontlasting.
Ze klaagt wel soms over buikpijn , maar dat is hooguit 1 keer per 2 dagen zeg maar.
Ze eet ook wel gewoon voor haar doen.
Maar ze heeft dus gewoon diarree, hoelang mag dat doorgaan??
Dat is het nu juist heb werkelijk geen idd
Kiezen krijgen kan dat dan nog op die leeftijd dan?
Ze drinkt gelukkig wel goed…
Ze klaagt ook niet over dr mond
Zal morgen eens een poging wagen om in dr mond te kijken
Diarree mag een week lang heftig aanhouden. Mijn meisje is een paar maanden vreselijk ziek geweest heeft een week lang niets kunnen binnen houden, alle kanten kwam het eruit.
Zolang ze alert zijn goed drinken en eten zou ik me niet zoveel zorgen maken.
Zal indd eens na haar kiesjes kijken, kun je dat trouwens niet gewoon zien tijdens het tanden poetsen ?
Hier zag ik precies wanneer de laatste kiezen doorkwamen door het tanden poetsen. Ze heeft nu sinds een paar maanden een compleet gebit, dus lijkt mij wel dat jou meisje nog kiesjes kan krijgen.
Er bestaat ook nog zoiets als peuterdiarree. Mijn neefje had dat, als je bijv. te veel sap drinkt, te veel melk en ik geloof zelfs te veel bruin brood. Mijn sz moest daarmee stoppen nadat zijn ontlasting helemaal onderzocht was was dit de enige conclusie. Daarna was het bij mijn neefje over…
Heeft ze haar kiesjes niet al? Die komen meestal rond dee 2e verjaardag. (dus 2 kiezen aan alle kanten).
Heeft ze het nog?
Peuterdiarree zou goed kunnen. Mijn oudste heeft het gehad en Joran heeft het ook.
Niet teveel vezels (dus geen donkerbruin brood, wel bruin brood geven, geen wit!)
En diksap en roosvicee laten staan. Gewoon limonade (verdund) geven.
Google maar eens op peuterdiarree.
Kan het zijn dat ze dunne ontlasting heeft door het krijgen van tanden / kiezen? Of denk je dat ze toch ziek is?
Ja joh! De laatste kiezen zijn werkelijk heel vervelend en daar heeft ze wel de leeftijd voor. Lars heeft nu net zijn eerste laatste kies gekregen, nog 3 te gaan en het gaat hier gepaard met zere mond, slecht eten, huilen en dunne zure ontlasting.
Als je twijfelt maandag de huisarts bellen en haar tot die tijd goed laten drinken!