Dunne baarmoederwand

Even in capslock om verwarring te voorkomen: NEE, NOG EVEN GEEN DERDE HOOR, MAAR INFO NODIG.

Zo, dat is dan alvast opgehelderd :angel:

Ik ben benieuwd of iemand hier ervaring heeft met een dunne baarmoederwand.

Tijdens de geboorte van onze zoon bleek mijn baarmoederwand zo dun als een a4-tje te wezen. De baarmoeder is een spier en dat is niet dik voor een spier. Het is zelfs erg gevaarlijk, bij elke wee had de baarmoeder kunnen scheuren.

Nu las ik ergens dat op een dunne baarmoederwand het niet makkelijk is voor een bevrucht eitje om zich te nestelen.

Dat zou voor mij verklaren waarom ik binnen een jaar 4 keer zwanger ben geweest (4e keer was een groot succes ;-), de drie keren niet echt, incl. een bbz.

Over een half jaar wordt mijn baarmoederwand gemeten of de dikte correct is of niet. Dit om te weten of het verstandig is om nog wel zwanger te willen worden.

Weet iemand hier iets over?

Stel dat wij in de toekomst een derde zouden willen (zijn we nog niet uit, hoeft ook nog niet) dan is het belangrijk te weten of het kan, want nu liep het gelukkig goed af dankzij een keizersnee, maar je moet er niet aan denken wat er anders had kunnen gebeuren.