Hoi,
Ik heb verschrikkelijk dun haar en heb er echt complexen door. Iemand die mijn gevoel een beetje kent? Ik verlies ook nogal wat haar :?
Dreadlocks? :lol:
Maar rot dat je haar niet werkt zoals jij wilt Ik heb zelf ook erg dun haar en kon er nooit wat moois mee (vond ik).
Ik schaam me soms rot door de dunne plek voor op mijn hoofd. Ben altijd aan het plakken met Haarlak om de plek te verdoezelen.
Bij mij komt het van een trage schildklier en b12 tekort. Ben je al eens naar een arts geweest om te kijken of er een oorzaak is?
Ik heb ook erg dun haar waar ik niet veel mee kan, ken het gevoel maar ja, wat doe je er aan …
Ik kan ook totaal niks met mijn haar. En dan is het ook nog eens zo vies snel vet. Lijk dan wel een tokkie: VRESELIJK!
Hoe heb jij je haar nu?
Misschien helpt het om te denken dat echt bijna niemand blij is met zijn of haar haren?
Ik heb superdik haar, met een enigszins kroezige (lees pluizige) structuur… en daar klaag ik dan weer steen en been over, het zit altijd in de knoop, is geen model in te krijgen, word altijd verkeerd geknipt waardoor ik vaak met een coupe grandma zit… en ik voel me vaak ook een tokkie omdat mijn haar zo bizar zit…
En zo ken ik er dus meer… Dun haar… zou iets van “greath lengts” iets zijn? dat kun je laten aanbrengen en schijnt bijna niet op de vallen. Of met een krultang en volume mousse of iets?
Knuf, naar om te lezen dat je er complexen van krijgt… :hug:
Ik heb zelf ook zeer dun en futloos haar… en dan ook nog eens haarpijn, dus lak of schuim is uit den boze…
Nu zijn wij onze kat(ja, klinkt ff raar) aan het behandelen.
Beestje heeft sinds vorig jaar september een kale buik als gevolg van een sterilisatie.
Nu krijgt ze biotine, sinds 2 weken en haar haar groeit weer!!
Heb gelezen dat het er ook voor mensen is, dus ik ga het proberen!!
Wie weet wat eruit komt…
Een vriendin van mij heeft een paar jaar geleden een haartransplantatie ondergaan en dat is heel goed gelukt. Zij had niet alleen dun haar, maar ook nog eens echt kale plekken.
Ik heb gelukkig geen kale plekken of wat dan ook maar gewoon haar wat niks kan of niks wilt. En kort haar vind ik mezelf geen type voor. Heb dat wel meerdere malen gehad maar was dan opeens 10 jaar ouder. En extensions zijn veeeeeeeeeeel te duur. Helaas. En ik heb dat eens gehad en heel mijn haar was daar na naar de knoppen.
Wisje, Biotine? Waar is dat verkrijgbaar?
Ik had tijdens de zwangerschap aanzienlijk dikkere haarbos gekregen, was ik wel blij mee.
Maar ja, dat is nu inmiddels weer over en ik heb er helaas nog droger en pluizeriger haar voor terug gekregen.
En Clip extensions ??
:hug:
@lovelyMirre, waar het voor menselijk gebruik verkrijgbaar is, weet iknog niet.
Kwam het tegen met googlen maar nog niet verder naar gekeken…
Moet ik nog even gaan doen…
Vlogens mij is Biotine een vitamine B preparaat. Je zou eens bij de drogist of natuurwinkel kunnen vragen.
Biotine is hetzelfde als vitamine B8. Volgens mij zit het zo’n beetje in iedere Vitamine B Complex pil verwerkt. Etos en Kruidvat hebben volgens mij een variant die voor huid, haar en nagels is (daarin zit dus biotine verwerkt).
Ja, maar die werken niet (genoeg). Tenminste, bij de kat
Er zijn dus ook echt enkel biotine preparaten. Denk die sterker zijn…
Mijn haar is ook vrij dun. Ik kan er dan zoveel mee dat het hangt.
Net weer naar de kapper geweest en de prachtige lok hangt al weer dagen voor mijn gezicht, waardoor ik maar een speldje van Keira pak om het uit mijn gezicht te halen.
Op tip van mijn kapster heb ik nu droogshampoo van Andrelon geprobeerd. Na een dag moet ik het eigenlijk ook alweer wassen. Maar dit werkt erg goed! (en ik gebruik nooit Andrelon omdat het dan sneller vet wordt, tokkie achtig dus!).
Verder bind ik het altijd maar vast in een ‘woeste knot’.
Oh gezellig, hier ook mega dun haar, compleet volumeloos, speldjes zakken uit, klemmen zakken uit, en ja zelfs elastiekjes zakken uit dus van alles de speciale variant van Zenner. Maar geloof me zelfs daarmee lukt het niet om mijn haar een halve dag in model te houden. Hoe vaak ik wel niet bij de kapper mijn haren in laagjes heb laten knippen…en telkens baal ik er na verloop van tijd van omdat ik niet vaak genoeg de tijd neem/vind om naar de kapper te gaan. :silenced:
Een keer verven doet mijn haren wel goed, merk dat ik er dan even een weekje wat meer mee kan maar daarna is het weer flut. DE oplossing heb ik ook nog nooit gevonden en het enige dat ik kan is denken dat er ergens wel iemand is die meer last van de haren heeft…(overigens ben ik nog steeds niet ‘klaar’ met de haaruitval van na de zwangerschap… :wall: ). En tijdens de zwangerschap wel meer haar maar niet dikker, en nee ook toen bleef er niets in mijn haren zitten. Dus zwanger zijn is ook de oplossing niet…
Heb vandaag nagevraagd.
De DA drogist kan het hier gewoon bestellen, 16,95 voor 90 tabletten…
Denk ik het wel ga proberen…
@wisje wrote:
@lovelyMirre, waar het voor menselijk gebruik verkrijgbaar is, weet iknog niet.
Kwam het tegen met googlen maar nog niet verder naar gekeken…
Moet ik nog even gaan doen…
Ik heb het mijzelf aangeschaft, je kan het vinden op vitamstore.nl
http://www.vitaminstore.nl/Search.aspx?keywords=Biotin