Melinda wordt in november 4 jaar
Wij hadden het id om haar een keukentje van Ikea cadeau te doen
Maar tot wat voor leeftijd is dat nu echt leuk?
Ben bang dat 4 al te oud is daarvoor
:shifty:
het ligt denk ik erg aan je kind.
mijn zoon van 4,5 jaar vindt het keukentje nog steeds leuk hoor, en kindjes die komen spelen ook.
leuk serviesje erbij, pannetjes, een dienblad ofzo.
ik dank dat ze er dan nog veel plezier aan kan beleven :thumbup:
neen hoor, mijn inziens (gebaseerd op ooit drie kleine dochtertjes) is 4 j niet te oud. zal ze nog wel ff mee spelen, gok ik.
liefs
Gerda
Ohh dat vindt ze vast leuk,.
Hier staat t keukentje ook en de kids zijn er dol op
zowel Emma van 1,5 Anne van 4 & Sem van bijna 6
Ik zeg doen !! en hij is zoo mooi…!!
we hebben hem nu 2 jr,.maar :inlove:
Onze meid heeft het keukentje voor haar 3e verjaardag gekregen. Ze speelt er niet vaak mee, maar zo nu en dan.
Ik denk dat een keukentje zeker wel tot 6 jaar kan, blijft leuk als je er wat spulletjes bij koopt.
hema heeft een schattige houten etagère met houten gebakjes :inlove:
super om theevisite mee te spelen
en je hebt juist ook van die mooie porseleine kleine serviesjes die een jonger kindje nog niet goed kan gebruiken maar je dochter nu wel.
Oh ja ik heb ook lopen kwijlen bij de nieuwe Hema folder, mooie houten spullen hoor! Weet even niet hoe de prijzen liggen tov Ikea maar is ook een optie om eens te kijken.
ik denk adt het vooral afhankelijk is van je kind.
sophie speelde mat 2,5 heel veel met haar keukentje, tot 3 ongeveer. daarna niet meer.
haar vriendinnetje van 4 speelt er dagelijks mee hoorde ik gisteren.
Dus als je denkt dat je kindje het leuk vind gewoon doen!
het ligt idd aan je kind, denk ik. Nu is onze oudste wel een knul, maar die heeft vanaf zijn 2e verjaardag totdat hij 3 was denk ik er veel mee gespeeld, nu nooit meer. Het zal bij meisjes vast anders zijn, maar ik vind die van de Ikea best duur, dus weet niet of ik het dan nog met 4 jaar zou geven
het is idd erg leuk, maar waar tl vooral mee speelt is een winkeltje. Scannen van producten, wij moeten boodschappen doen enzo, haar eigen AH
Ik zou zelfs al het speelgoed weg kunnen doen, hier spelen ze nergens anders mee dan met de keuken. Ik krijg heel wat soep/kaas/pannenkoekjes per dag
Bij de Hema heb je indd veel leuk speelgoed voor in de keuken van hout. Op internet zijn er ook onwijs leuke dingen te bestellen :inlove:
hema heeft leuke houten dingen, vooral servies, ook een houten kopje met theezakje :inlove: en eierdopjes met houten ei.
ikea heeft meer van stof, ook groenten en fruit.
en de pannentjes zijn leuk :thumbup:
voor leuk houten snijfruit, zoek eens op het merk I’m Toy of kijk op de website van lobbes.
Wij hebben het complete keukentje (het boven deel koop je er los bij) met de stoffen spullen aan onze jongste gegeven toen ze 3 werd, maar onze oudste speelt er ook mee en die is 6. Van mijn schoonouders en schoonzus heeft ze er nog wat houten spulletjes van de Hema bij gekregen. Al was de etagere heel snel stuk.
Ze spelen er ook “winkeltje” en “restaurantje” mee :mrgreen: De ene staat aan de ene kant om te betalen of bestellen en de andere aan de andere kant als caissiere of als kok.