Ik las ergens iets over het Dukan dieet, ik ben eigenlijk wel benieuwd of er dames zijn die ervaring met dit dieet hebben ?
Collega’s van mij zijn er enorm mee afgevallen!
Je moet wel bijzonder koken en volgens mij minder gangbare dingen.
Maar het resultaat mag er zijn!
En wat houdt het in?
Ik heb er zelf geen ervaring mee.
Dus verder kan ik je/jullie niet helpen.
Maar als je echt moet/wilt afvallen is het aan te raden.
Als je je goed aan de regels houdt.
Cariska heeft het gedaan :thumbup:
dan lees ik hier even mee en hoop ik dat cariska ook mee komt lezen
Ik was vanmiddag op zoek naar het boek, en zie dat er een aantal verschillende boeken zijn. Je hebt een kookboek, en een koekboek voor ijs/toetjes etc.
Nu had ik een boek in mijn handen waar alleen uitleg in staat, en verder geen recepten. Stond nog een boek op de achterkant van de kaft, stond helaas niet in de winkel. Maar er moeten toch wel recepten/dag/weekmenu’s in het boek staan ? :shifty:
Nou ja, moet niet natuurlijk, volgens mij hebben ze een apart receptenboek :shifty:
hallo daar ben ik dan :mrgreen:
Ja ik heb het gedaan, en het werkt goed!!! Het dieet bestaat uit 4 fases. Ik had een boek gekocht waar ook recepten in staan (geloof iets van 20 euro). Daarin staat een handige tabel wat je mag eten in welke fase.
Je begint met fase 1, je eet dan enkel eitwitten (eieren, mager vlees, kip enzo)
Na een paar dagen ga je over na fase 2, je eet dan de ene dag alleen eiwitten, dag erna eiwitten met groentes. Dit houdt je vol tot je op de streef zit (geloof ik
bij fase 3 mag je meer eten, maar nog niet alles. Dit duurt zoveel weken als je kilo’s bent afgevallen (dus 10 kilo is 10 week, geloof ik …)
bij fase 4 mag je alles eten mits je 1 dag een eitwitdag doet!
Succes!!
en wat gebeurt er dan als het een dagje niet uitkomt? moet je dan weer helemaal overnieuw beginnen?
Cariska kun jij me dan vertellen welk boek jij precies hebt, plaatje eventueel ?
Maar je moet dus zelf wel een dagmenu maken, het is dus niet zo dat er staat bij maandag:
's morgens Kwark
Tussendoortje beschuit
lunch: etc… ?
het boek heet het dukan dieet kookboek
je moet zelf idd je menu samenstellen. Ik had vaak yoghurt kwark mee naar het werk met een stukje vlees ofzo. Grill apparaat had ik gekocht zodat het snel klaar was. Op den duur miste ik wel mijn fruit.
Een minder dagje is geen probleem hoor! Ik ging gewoon soms uit eten en nam dan wat ik echt lekker vond, zonder op dukan te letten. Dag erna deed ik dan een eitwitdagl
ik ken het niet maar ik werd getrokken door de enorm grappige type-fout in de topic titel… :mrgreen:
@mamy wrote:
ik ken het niet maar ik werd getrokken door de enorm grappige type-fout in de topic titel… :mrgreen:
Enorm grappig indd :eh:
Aangepast :thumbup: