Duizelig, wazig en misselijk

Elke dag kan ik de klok erop gelijk zetten, rond het middaguur word ik ontzettend misselijk, duizelig en wazig echt zo van ik voel me dus echt niet goed, het gevoel alsof ik er bijna bij neer ga. Ik word dan ook ontzettend zweterig en warm, Vaak probeer ik wat te eten en te drinken, maar dit lijkt zelfs vandaag niet te helpen.



Heeft iemand dit ook (gehad) en wat is de tip om het zo snel mogelijk over te laten gaan, dat misselijke gaat nog wel, maar dat duizelige kan ik dus echt niet gebruiken met een kleine jongen er nog bij. En daarnaast is het gewoon ook echt niet fijn, voel me ontzettend raar. :frowning:



Alvast bedankt in ieder geval.

Misschien een suikerdipje?

Ik had er ook wel last van maar dat betekende gewoon dat ik te weinig gegeten had. T/m week 16 moest ik echt om de 2 uur iets eten, anders ging ik onderuit. En hoe langer ik wachtte met eten, hoe langer het ook duurde voordat het eten zelf effect had.

Je kunt proberen om iets te eten wat snel energie geeft ipv langzaam, dat is volgens mij suiker versus koolhydraten maar het is ook even uitproberen wat voor jou werkt.



Succes, duizelig zijn is echt zoooo vervelend :hug:

Bouillon drinken hielp bij mij goed, en nootjes eten. Ik heb een lage bloeddruk, en die werd soms té laag. En ik moest altijd wat in mijn maag hebben, anders werd ik misselijk…

Hey Sanne wat zie ik nu… :smiley: wat leuk zeg!!! dat had ik gemist.4

Maar ik denk ook een suiker dipje en misschien gewoon wel moeheid.

Gewoon even lekker op de bank als Roan ook slaapt daar knap je ook van op!

x

Sanne, klinkt wel als een suikerdipje, misschien zorgen dat je altijd iets in je maag hebt? Anders eens bij de huisarts of VK vragen of ze tips hebben voor je.

Ik at altijd een soepje met een soepstengel

Idd heel regelmatig iets eten, ik had ook om het uur/anderhalf uur wel iets in mijn maag nodig. Succes!

o, en dus ondanks misselijkheid en geen trek tóch iets eten :wink:

Bedankt dames, kan ik wel wat mee, denk dat ik idd niet genoeg eer dan sochtends, en daardoor sneller duizelig ben, en als ik het wel wordt iets met snelle suikers proberen. :thumbup:



Brigitte :mrgreen:

Wat het beste is voor je suikerspiegel is een combinatie van iets snelwerkends (suiker) met iets dat langzaam werkt (koolhydraten). Een boterham met jam bijvoorbeeld. Of een hartige boterham, met zoete limonade erbij. Niet alleen maar suikers hoor, anders dipt je spiegel erna weer, ben je terug bij af. :slight_smile:

Oh, zou dat zijn waarom ik maar blijf snaaien :wink: :wink: :mrgreen:

Uit voorzorg net alvast een broodje met chocopasta op, ben benieuwd hoe het straks gaat. En nee ik had geen trek maar roch genomen, hopelijk werkt het. :slight_smile:

Heeft het gewerkt?

Nee, ik heb om 12 uur gegeten en ik stond net even een kwartiertje en werd toen alweer helemaal raar, was een werkman in huis, moet her hang wn sluitwerk controleren, zit nu ff op de bank en heb een snelle jelle epakt, maar voel me nog nietngoed.

Sterkte meis :frowning: Ik heb me de eerste 23 weken zo gevoeld, viel kilo’s af.

Zorg goed voor jezelf, blijf voldoende eten!



:-*

Owjeetje zolang, pffff, wat vreselijk vervelend. Ik herken her dus niet van de vorige keer.



Ik zal toch mijn eten beter moeten verdelen denk ik en om de paar uur constant eten, hopelijk werkt het dan.



Mja vanochtend ontbeten met 2 crackers en sap, toen koffie en ontbijtkoek, toen een broodje en om 12 uur 2 broodjes, 1 mer banaan en 1 met kaas en een glaasje sap en toch kreeg ik het spaans benauwd zegmaar.

Ik praat je ook niet echt moed in, sorry.



Dit was mijn topic destijds:



http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=79259&highlight=



Misschien staat daar nog wat bruikbare info voor je.

Heb je al iets van Emasafene?



Enne, je krijgt vast een meisje deze keer :wink:

Heee, dat was zelfs nog voor mijn tijd hier :lol: , maar jeetje jij had het wel exteem, want jij souugde er ook bij, ik (nog) niet gelukkig. En ik heb her gelukkig oom niet de hele dag maar wel smiddags, nu had ik her dus later opde middag weer, terwijl ik gewoon een dik broodje gezond had genomen, ik kan amper naar de winkel en een stukje lopen en dan voel ik me alweer zo. Savonds gaat het prima. Dus het is echt smiddags.



Ik moet het maar even aankijken denk ik, gelukkig val ik niet af en houdt dus ook alles binnen.



Volgens de chinese kalender wordt het een meisje, ik ben benieuwd, we zullen het zien haha , eerst maar een kloppend hartje :pray:



Typefouen komen van de ipad, sorry :wink:

Ik heb trouwens nog niks er voor gehaald hoor, omdat het beperkt blijft tot een deel van de middag en het vooral duizeligheid en wazigheid is en in mindere mate misselijkheid.

Kan overigens ook met je (te lage) bloeddruk te maken hebben, ik herken het wel. Wanneer moet je naar de vk? Dan daar even bespreken, denk ik?