duimen jullie voor me ?? jahhh duimen heeft geholpen !!

ik heb morgen een telefonisch assesment voor bij het callcenter van het VGZ.



Tis nogal belangrijk omdat er 1 groot bedrijf is die die assesments doet ,voor veel callcenters en als je eenmaal een negatieve uitslag hebt ,kom er er niet meer in bij die callcenters.



ik heb een leer werk traject afgerond vorige week voor callcenter medewerkster was de beste van de groep dus ik kan het wel, ben alleen zo bang voor de zenuwen.



duimen jullie voor me ??? :pray:

Mijn duimen gaan alvast in turbo stand. Hoe laat eigenlijk.

:thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :inlove:

half 10 morgen vroeg…

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

ik duim mee succes!

Spannend hoor, succes!

Gaat je lukken hoor! Gewoon in jezelf geloven. Je zegt het zelf al: Je kunt het best, nu nog even de zenuwen de baas blijven!



Heeeeeeeeeeeeeeeeel veel suc-6!

:thumbup: :thumbup: :thumbup:

ben net terug

krijg tussen 3 en half te horen of ik het gehaald heb.



ging op zich wel goed alleen was ik zo zenuwachtig dat ik links en rechts door elkaar haalde en dat ik mijn eigen naam niet meer wist te spellen.



dus ik wacht maar rustig af …

:mrgreen: erg he die zenuwen!

nou ik hoop dat ze daar doorheen hebben gekeken!

dus blijf nog ff duimen draaien voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

en en en en? duimduimduim!

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:





succes

:pray: hier wordt aan je gedacht



werk bij abn-amro in het callcenter weet hoe pittig het kan zijn



meis heel veel succes :thumbup:

oh ik lees het te laat, maar ga gewoon nog duimen op een positief telefoontje vanmiddag. :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

@marijke79 wrote:

oh ik lees het te laat, maar ga gewoon nog duimen op een positief telefoontje vanmiddag. :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:




Hier net zo!



:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

nou??? je bent er wel door toch??? :-*



:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Jaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh



ik ben door ze geven een positief advies dus kan nu contact opnemen met het uitzenbureau en dan krijg ik te horen wanneer ik kan beginnen !!!

Yeah, gefeliciteerd :dance: :dance: :dance: !!!

GEFELICITEEEEEEEEEEERD :dance: :dance:

GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance:

Gefeliciteerd :dance:

kan maandag meteen beginnen met de interne opleiding!!!



ben zo blij het verdient goed en ik hoef maar 1 avond per week te werken de rest gewoon overag.