Duimen julie even voor ons ootootje????

Oooow bibber!!!



Onze auto gaat nu voor de APK en een kleine beurt en het ding is al 15 jaar oud… Hij heeft nog nooit echte rariteiten gehad maar ik ben er zoooo bang voor!



(Oh ja, als het tegenvalt is dát dus ónze besteding van de KBS… :cry: :cry: :cry: )



Duimen jullie AAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUUUBBBBBBBBBBBBBBBBBB dat het een kleieieieieieiein beetje meevalt?

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:





mijn duimpjes draaien voor je !! :-*

Ik duim ook mee. :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

ik duim voor jou… als jij voor mij duimt???mijn otje heeft ineens een knipperend lichtje… en dat voorspelt niet veel goeds…

Heb mijn auto vanmorgen weggebracht omdat hij zo ontzettend piepte, Ja hoor airco moet vervangen worden 1200 euro!!! :twisted: :twisted:

nou ik heb vanmiddag een afspraak bij de garage… bibber

DUIUIUIUIUIUIUIUIUIUIUIUIUIUIUIUIUIUIUIUUIUIUIUIUIUIUIUIUIUIUM!!!11

overigens… de mijne is al 12 jaar oud hoor… maar vorig jaar ontzettend veel mazzel gehad, alleen keuringskosten… vrees dat dat er dit jaar niet inzit…



heb je al nieuws van die van jou marion?

Oww wat is dat toch altijd sh*tgeld om uit te geven he? :evil:



Ik duim voor jullie :thumbup: :thumbdown:





(mijn otootje doet ook beetje gek bij het sturen ,maar ik durf nog niet tegaan… :shifty: )

sja, mijn remmen schuren ook al een tijdje, en heb de vervangende schijven/blokken al liggen… maar had zoiets, ach dat kan wel bij de APK mee… niet verwacht dat er dan ook nog dit bij zou komen(is schakelbak, dus hoop dat het meevalt)

@movanlo wrote:

Heb mijn auto vanmorgen weggebracht omdat hij zo ontzettend piepte, Ja hoor airco moet vervangen worden 1200 euro!!! :twisted: :twisted:






Pfff gewoon niet laten maken who needs airco in Nederland.

Ja maar jij wil niet in mijn auto rijden echt herrie. Airco kan er helaas niet uitgehaald worden.

Volgens mij is er dan toch meer stuk of iets anders. De airco opzich heb je helemaal niet nodig.



Lijkt meer op de ventilators oid van je aanjager dan. Airco is alleen een “koel” gedeelte dat aangesloten zit op je verwarmingssysteem enz.

KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT



Excuse my French…





400 euro… :cry: :cry:

:hug: :hug:

Auto’s… hou op en schei uit…



Mijn man zijn auto moet ook nog altijd gerepareerd gaan worden voordat hij een keertje niet meer weg kan rijden…



Totale kosten van de volgende reparaties?

Bijna 800,- waar het vandaan gaat komen?

Iemand sponseren? :wink: :lol:



Zijn koppelingsplaat moet vervangen worden (bijna 500,-)

Remblokken en nog meer zooi…ohja en nog een nieuwe voorband (die er net 4 maanden op zit…) :frowning:

Maar we geven de moed niet op… komt vast wel weer goed!





Liefs, Broekie

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

:hug:

weet je wat er mis mee is???



Mijn auto is wel eens afgekeurd en toen zeiden ze tegen Jeroen waarom en Jeroen vertelde hun even dat het ook anders kon… Er zat ergens een verschil van 2mm die er niet mocht zitten…

Jeroen legde hun wat uit en wat bleek, auto was ineens goed gekeurd…

Sindsdien zijn wij tijdens het keuren altijd aanwezig…



Stelletje oplichters…



gr patricia

nou… ik weet nog niet veel… er is een schakelaartje of draadje bij mijn schakelbak kapot… waardoor de automaat in de verkeerde ‘versnelling’ optrekt en te vlug doorschakelt… wat het gaat kosten weet ie niet… maar kon er nog wel mee rijden… volgende week vrijdag mag hij terug…



Meis… broekie… wat klote… die koppelingsplaten kun je inderdaad beter maar zo snel mogelijk laten doen… voor hij straks helemaal niks meer doet, dan ben je verder van huis… bagger zeg… maarruh, zit er geen garantie meerr op die band???



en remmen moeten bij mij ook, maar hoef alleen montagekosten te betalen, de onderdelen heb ik al(kreeg ik toendertijd bij de auto)

He shit zeg Marieke, dat schiet ook niet op…



Nou uiteindelijk werd het 354 euro… Zuuuucht!! Maar nu moettie het gewoon weer effe een jaartje doen!