Duimen gevraagd, vanmiddag komen er kijkers!!

Om 17 uur komen er mensen naar ons huisje kijken wat sinds eind october te koop staat. We hebben tot nu toe 4 kijkers gehad, maar nog geen bod helaas.



Willen jullie meeduimen, zodat deze mensen hopelijk een bod gaan uitbrengen :pray: :pray: ?



We willen zo graag verhuizen naar een leuke eensgezinswoning, maar dan moet dit eerst worden verkocht.

tuurlijk :mrgreen:





:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Ik duim mee meis :thumbup: :thumbup:

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: !



Ken je situatie, ons huis staat te koop sinds mei vorig jaar. Al een boel kijkers gehad, maar nog steeds geen kopers!

Hoop voor jou dat deze mensen een bod gaan doen!



Groetjes,

Judith

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:





Ik duim mee voor jullie Jorien.



Hopelijk snel een KOPER

@Juudje26 wrote:

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: !



Ken je situatie, ons huis staat te koop sinds mei vorig jaar. Al een boel kijkers gehad, maar nog steeds geen kopers!

Hoop voor jou dat deze mensen een bod gaan doen!



Groetjes,

Judith




Zo, dat is al even.



Ik ben ook blij dat we nog geen ander huis gekocht hebben, want dan zou het nog veel belangrijker zijn dat het snel zou worden verkocht.

duimt ook mee



:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

En Jorien hoe is het gegaan. Ik :thumbup: :thumbdown: dat het goed is gegaan.

Ze zijn geweest, maar nu is het gewoon afwachten.



Baalde best wel van het tijdstip het werdt net schemerig rond die tijd en in het licht kun je een his toch beter beoordelen.

@jorien wrote:

Ze zijn geweest, maar nu is het gewoon afwachten.



Baalde best wel van het tijdstip het werdt net schemerig rond die tijd en in het licht kun je een his toch beter beoordelen.




Of niet, want de ‘kleine gebreken’ zie je sneller over het hoofd :wink: ! Anyway, ik blijf voor je duimen!

Ja idd.



Ons huis vind ik altijd mooier als de lampjes aan zijn, enzo…

Veel knusser.



En eventuele “gebreken” vallen inderdaad minder op.



Ik hoop voor je dat ze een bod gaan uitbrengen.

Ik blijf duimen, ben benieuwd of ze een bod doen. :thumbup:

en :shifty: :hug: :-*

Nog niks gehoord, maar er staan op dit moment zoveel appartementen te koop, dus eventuele kopers hoeven totaal niet overhaast een beslissing te nemen.

@jorien wrote:

Nog niks gehoord, maar er staan op dit moment zoveel appartementen te koop, dus eventuele kopers hoeven totaal niet overhaast een beslissing te nemen.




Vervelend is dat lijkt me.