Duimen afleren.

Hier ook een duimelot die zijn tanden helemaal naar voren heeft geduwd met duimen :wall: :wall:

Rhi, odin laat zich idd ook niet omkopen…heeft zelfs 1x gezegd toen ik zei dat ie dan geen grote jongen was…dan niet mama… Hahaha

We hebben tijd zat zolang ie nog niet in de wisselfase zit want dan is het blijvend.

@Natascha1975 wrote:

Rhi, odin laat zich idd ook niet omkopen…heeft zelfs 1x gezegd toen ik zei dat ie dan geen grote jongen was…dan niet mama… Hahaha

We hebben tijd zat zolang ie nog niet in de wisselfase zit want dan is het blijvend.

:lol: Hoe moeten wij onze kids dan positief opvoeden wanneer ze niet een beetje meewerken? :angel: Toch maar hopen dat ze een x een grote jongen willen worden. 8) De jouwe zonder duimen en de mijne met plassen en poepen op de toilet. :pray:

@Angel & Luna wrote:

ik snap die handschoentjes aandoen niet zo :oops:

zijn die kindjes dan nog heel klein/jong ofzo?

hier krijgen Odin en Luna gewoon zelf handschoentjes uit dus lijkt mij niet iets wat werkt :think:

Nee hoor ze is 6 en kan haar handschoentje dus heel goed uittrekken, maar de combinatie van de uitleg van de tandarts met het handschoentje werkt hier heel goed.

We zij n op verschillende momenten in de nacht gaan kijken en ze houdt hem braaf aan.

@mayo28 wrote:

@fiep klophout wrote:
@mamy wrote:

En ik weet hoe belangrijk het is om het haar nu af te leren aangezien ik zelf tot mijn 17e elke nacht sabbelde :oops: :oops: :oops:

hier staat de teller inmiddels op 30… :oops:

hier 33 :oops: :mrgreen: en het ziet er niet naar uit dat het binnenkort klaar is 8)

Ik snap het heel goed hoor dames, en ik zou zo zeggen: keep the teller lopende :mrgreen: :-*

Rhi je hebt kans als kleine broer er strx is dat hij zichzelf dan een grote jongen gaat vinden en dan de knop omdraait…of hij wilt dan ook weer baby zijn hahahaha.

:wink: Hier overigens zelf ook pas gestopt met duimen toen ik een jaar of 12/13 was.

We zullen het beleven Natas. :-* Heel vaak schijnt de kleuterschool ook een dergelijk effect te hebben, hoppa naar de ‘grote school’ dus dan ben je groot.

Hier ook laten vertellen door de tandarts, natuurlijk wel voorbereid. Je bent nu groot en als we bij de tandarts zijn denk ik dat hij gaat zeggen dat je niet meer mag duimen, daarna pleisters opgedaan en dat werkte goed. Wel een paar weken een kind gehad dat moeite had me inslapen en vroeg wakker was.