Al heel lang (sinds hij maandje of 3,5/4 was) Kwijlt Riley gigantisch.
CB bevestigde dit, en vertelde dat er tandjes aan kwamen, het zou minimaal een maandje duren.
Dat maandje zijn we inmiddels lang en breed gepasseerd, en is er niks te zien…
Maar sinds gister doet hij aan hazeslaapjes van 30 minuten, en dat 3x, ook 's nachts onwijs spoken (elke uur zowiezo wakker zijn, ik kan je vertellen het breekt op.). Natuurlijk kan het een sprong zijn, waar hij zich in bevind. (kreeg via Oei ik groei, een relatie sprong (?))
Maar hij kauwt veel op zijn bijt ring, had gister onwijs veel ontlasting wat nu al 2 weken vrij zuur is, Is erg onrustig, en af en aan verhoging.
Ik vraag me af, kan dit tandjs betekeken?
Zijn ondertandvlees is al 2/3 dagen erg wit (een wit randje voorop, maar verder gewoon wit/bleek.)
klinkt voor mij als tandjes, helemaal in combinatie met die zure poep. Zal niet lang meer duren, en dat hoop ik voor jullie allebei :hug:
Ik hoop het ook, hij is onrustig, huilerig hele dag al, slaapt amper… als ie slaapt moet ik het huishouden doen natuurlijk, maar soms wil ik ook wel even zitten…
een beetje chamodent op het witte vlakje doet vast wonderen
Helaas zijn de drogisten dicht, hij is nu helemaal uit zijn plaat aan het gaan helaas
:hug:
In het centrum is het koopavond. Niet alle winkels zijn open maar kruidvat en etos volgens mij wel.
Succes
Ik wil je niet ontmoedigen, maar mijn Ryan kwijlde ook zo vreselijk vanaf een maand of 4 incl de poep en dergelijke.
Uiteindelijk had hij precies 1 dag voor zijn verjaardag zijn 1e tantje
Klinkt wel als een aankomend tandje, hoor!
Hier ook vanaf 3 maanden kwijlen en met 7 maanden onrust, zure poep en toen kwamen er eindelijk 2 tegelijk :inlove:
Hier kwijlt de jongste ook al vanaf een maand of 4, ook zure poep heeft hij dagelijks maar nog geen tand te bekennen hoor! Zou cb toch moeten weten dat kwijlen en overal op bijten gewoon bij de leeftijdsfase hoort :think:
Het klinkt als tandjes, maar kan inderdaad ook prima zijn dat het bij de leeftijd hoort.
De eerste 2 tandjes komen altijd (bijna) tegelijk.
Dentinox werkt bij ons erg goed.
Julllie ontmoedigen mij niet hoor, vroeg me gewoon af :mrgreen:
Ik wil graag weten waar hij door onrustig is, en zowat ze bijtirng opvreet :roll:
Als ik hem iets geef (liga oid.) dan kauwt hij hem dwars door midden, ook lepel is erg gewillig om te bijten… (nuby lepel.)
Ik hoop OF dat het doorkomt, OF hij weer rustiger gaat worden.
Het is herkenbaar. Bij de eerste 2 tanden helemaal niet, die zaten er opeens zonder dat wij het doorhadden (op het kdv zeiden ze het, maar hij was toen ook amper 3,5 maanden).
Sinds eergister zijn er weer 2 door, maar die hebben voor ellende gezorgd. Hij sliep gruwelijk veel, jammerde de hele dag door, beet ook heel hard op alles, enkele keer wat verhoging.
Toen waren ze door en hij was meteen weer de oude vrolijke Jurian
Dus het komt vast goed