Duidelijkheid krijgen?

Hoi allemaal!



Ik ben Martine en 22 jaar jong/oud. Ik ben nu bijna 38 week zwanger en ik heb een paar vraagjes! :roll: Sinds maandag is het bij mij flink aan 't rommelen. 't kindje is wat rustiger geworden, en ik heb veel last van mijn onderrug en heb een lichte verhoging. Verder ook 't gevoel alsof je ongesteld moet worden maar dat je er tegen aan hikt! Gister bij de verloskundige geweest en m’n vliezen waren nog niet gebroken maar heb wel een verhoogde bloeddruk wat er op kan duiden dat het binnenkort gaat beginnen! Zijn er meer mensen die van die “vage” klachten hebben gehad vlak voor de bevalling?



Liefs Martine :slight_smile:

Verhoogde bloeddruk ?

Als hij hoog is, moet de VK dat toch serieus nemen of valt dat nog wel mee ?



Nou als het al rommelt zegt het al wat en als je je kleine iets minder voelt betekent ook niks slechts, die is ook verder aan het indalen …



Bij mij was het vooral raar, kreeg rugweeen vanaf half 8 smorgens. Voor mijn moeder iets nieuws omdat ze dat niet kende. En had geen regelmatige weeen maar onregelmatig, maar had wel ontsluiting etc. Dus ja, elke vrouw is anders.



Als je het niet vertrouwd of wat dan ook, de VK bellen, zijn ze zeker voor, zeker als je even wilt zeuren over hoe je je voelt.



Veel succes en een mooie bevalling gewenst !

Iedere vrouw is anders en iedere zwangerschap is anders helaas…

ja dat klopt! En je hoort natuurlijk allemaal verhalen van iedereen. Je wilt het je niet aantrekken maar ondertussen! Dat soort verhalen gaat lekker malen door je hoofd!

Hoi.



Idd kan je bloeddruk wat hoger zijn aan het einde van de zwangerschap.

Bij mij bleek dat op 14 nov het laatste vk bezoekje en op 15 nov is mijn mooie mannetje geboren.

Maar of het echt een teken is dat de bevalling er aan komt weet ik niet.

Ook het gevoel van ongi ken ik had ik al een paar weken last van.



Succes met de laatste loodjes.



x