dubeo ???? HELP SNEL PLEASEE

we willen met benthe en mijn broertje (12) weg …

We willen een keus maken tussen avonturenland den bosh

of dippiedoe best

welke zouden jullie kiezen ???

ken het helaas beide niet heb je op de sites gekeken wat het beste past bij de leeftijd van benthe ?

Avonturenland den Bosch ken ik (nog) niet, maar bij Dippidoe zijn in elk geval wel veel overdekte attractie’s. (ivm dreigende buien hier… :wink: )

Ben alleen bang dat het wel megadruk zal zijn. In elk geval veel plezier!!

Wij zijn vanmorgen in Dippiedoe geweest. Tijn heeft een seizoenskaart gekregen voor zijn verjaardag. Hij vond het super!!!

Ben benieuwd waar je naar toe bent geweest!

Dippie doe is natuurlijk gewoon leuk! Wat ik daar erg jammer vind is dat je als volwassenen ook de hoofdprijs betaalt aan entree (en vervolgens niet in de ballenbak mag :lol: )

Dat is bij veel speelparken wel anders en scheelt nogal in de kosten als je met je gezinnetje gaat!

Ik vond het leuk om dit cadeau te geven, met bijdrage van oma en mijn zusje. Ik wist van gekkigheid niet meer wat we Tijn moesten geven voor zijn verjaardag, dus dit is dan wel leuk!

165 euro voor abonnement en 27.50 euro voor de parkeersleutel.

ja das natuurlijk zeker een leuk kado!!!

En dan ga je dus ook een stuk makkelijker ’ even’ !

Avonturenland is klein :shifty: en ouders moeten ook betalen :eh:

Er zit er ook één in Kaatsheuvel of Waalwijk … en daar betalen alleen de kinderen … daar gaat mijn vriendin altijd heen met haar kids :angel:

Het ganzenest heet dat, en ligt op de grens tussen kaatsheuvel en sprang-capelle… Ben er ook wel eens geweest, en inderdaad, je betaalt als ouder niet, en als enige restrictie hebben ze dat je geen eigen meegebracht eten en drinken mag nuttigen. Echter het eten wat ze daar verkopen is ook nog eens goedkoop ook… Je betaalt per kind maar 4.25 geloof ik… Ik vond het daar hartstikke leuk… en lucas toendertijd ook…

@victoria wrote:

Er zit er ook één in Kaatsheuvel of Waalwijk … en daar betalen alleen de kinderen … daar gaat mijn vriendin altijd heen met haar kids :angel:

Oh, die kende ik ook nog niet… :angel:

Avonturenland vind ik ook niet zo bijzonder. Dippie Doe is dan weer leuker (maar dan weer niet voor hele kleintjes)…

Ik ben nog nooit in het Ganzenest geweest maar daar gaat jimmy altijd heen met schoolreisje. Moet heel erg leuk zijn maar is denk ik wel erg groot? Er passen in ieder geval 150 kleuters in :lol:

@nannietje wrote:

@victoria wrote:

Avonturenland vind ik ook niet zo bijzonder. Dippie Doe is dan weer leuker (maar dan weer niet voor hele kleintjes)…

Zullen we binnenkort dan de ganzenest doen :angel:

Volgens mijn vriendin leuk :thumbup: voor de kids :inlove:

En kunnen onze kids hun trouwplannen bespreken :inlove:

dippiedoe is super leuk!!! en idd veel overdekt

@victoria wrote:

@nannietje wrote:
@victoria wrote:

Zullen we binnenkort dan de ganzenest doen :angel:

Volgens mijn vriendin leuk :thumbup: voor de kids :inlove:

En kunnen onze kids hun trouwplannen bespreken :inlove:

Doen we (met name die trouwplannen ;)) :thumbup: :mrgreen:

Wij kunnen dan uitgebreid de bruidsschat doornemen en dan mogen de kids spelen (zolang ze nog maar niet samen in een hoekje gaan staan ;))

@Anne-marie wrote:

Wij zijn vanmorgen in Dippiedoe geweest. Tijn heeft een seizoenskaart gekregen voor zijn verjaardag. Hij vond het super!!!

Tot hoelaat ben je geweest wand ik meen tijn dus gezien te hebben :shifty:

We zijn uiteindelijk naar dippiedoe geweest … enne het was geweldig daar en als ik eerlijk moet zeggen … ik vond het RETE LEUK … we waren zelf ook een beetje kind :lol: :lol:

Benthe vond het klauteren etc allemaal erg leuk !!!

Enne het was zeker de centen wel waard …

Volgende keer gaan we weer naar de hooiberg in bladel daar mogen we nog helemaal gratis naar binnen … :thumbup: