dubbel kraampakket!

naja staat net tnt aan de deur met jawel NOG een kraampakket

terwijl ik die ehhh denk een maand geleden ook al had gekregen!

wat moet ik nu doen!?

Ik zou even bellen. Als je hem houdt heb je maar zo kans dat je hem gewoon moet betalen.

ja dat zat ik ook te denken ja

maar vind t toch wel beetje slordig dat ze dat dan niet goed hebben geregisteerd daaro

zowiezo zijn ze daar erg slordig want ik had me gemeld dak zwanger was en die telefoniste zij dat alles zo in orde was

ging later me kraamzorg regelen en die zeggen dat me verzekering nog niet in orde was krijg ik bij me verzekering te horen dat ik me helemaal moet in laten schrijven (ik had met 17 weken al gebeld en toen is er niks van gezegd)en met 32 weken is t pas goed doorgekomen)

:wall: :wall:

Slordig, kan, maar vergissen mag toch? Ik zou bellen denk ik.

Ik zou even bellen. Het is nou niet zo dat er ontzettend veel dingen in zitten die je twee keer nodig hebt toch?

Mocht je het niet willen doen zou je het tweede pakket ook nog aan een stichting geven die het gebruiken voor derde wereld landen ofzo.

ik zat meteen te denknen aan zo’n inzamelingspunt, maar inderdaad als blijkt dat je hem achteraf moet betalen zou ik daar ook wel weer een beetje van balen… dus misschien toch bellen…??

ja ok, dat is ook een beetje balen dan, idd eerst even bellen.

Misschien zeggen ze zelf wel dat je m mag houden en dan zou ik er wel voor kiezen om het naar zo’n stichting te doen. Kraamverband en dat soort dingen heb je denk ik geen twee kraampakketten van nodig.

Ik zou ook even bellen.

Van hun kant uit wel wat slordig, maar goed, kan gebeuren toch?

@Renate_Sch wrote:

Ik zou ook even bellen.

Waarom is dat slordig ? Je zegt zelf al dat het kan gebeuren…

Ik zou ook even bellen wat je ermee moet doen.

Zelfde mening als de rest: Bellen en anders naar een inzamelingspunt voor 3e wereldlanden als je hem mag houden (??)

(Stichting baby hope)

ik zou idd ook even bellen.

Gewoon even bellen… en zeggen zij: hou maar, terug sturen is te duur… dan kan je hem idd naar baby hope brengen of aan een vriendin/buurvrouw geven die toevallig zwanger is en geen kraampakket van haar verzekeraar krijgt.

@Karin2 wrote:

@Renate_Sch wrote:
Ik zou ook even bellen.

Waarom is dat slordig ? Je zegt zelf al dat het kan gebeuren…

Ik zou ook even bellen wat je ermee moet doen.

Ik bedoelde meer dat het onzorgvuldig is. Ook iets wat kan gebeuren zonder dat er opzet in het spel is vind ik wel slordig.

Ik heb er ook twee (en van verzekering gewisseld) en het is niet bij me opgekomen om even te bellen. Niet erg netjes van mij eigenlijk :think:

Ik heb hem aangeboden aan een buurvrouw die er geen had gekregen maar zij had er toen al een gekocht, dus hou ik hem voorlopig nog en alles wat straks over is gaat naar Afrika (via de al eerder genoemde stichting).

Ik zou het terugsturen.

ik zou het doorsturen naar iemand in mijn omgeving of idd naar stichting baby hope. zij maken de ‘fout’ in principe en waarschijnlijk weten ze dat niet eens.

maar als je het zekere voor het onzekere wil nemen zou ik even bellen. maar ik denk dat je hem dan terug moet sturen

Inderdaad even naar je verzekering bellen en het melden, of gewoon zelf terug sturen.

Vind het een beetje zonde om dat soort spullen te gaan ‘verspillen’ door het zelf te houden of maar voor de helft te gebruiken.

Er zijn plekken waar ze deze spullen hard nodig hebben.

ben wel benieuwd wat je nu gedaan hebt…

@Anneke wrote:

Er zijn plekken waar ze deze spullen hard nodig hebben.

Daarom vind ik het idee om het naar Afrika te sturen wel mooi :smiley:

ik zou even de verzekering bellen om het door te geven da je een dubbel pakket hebt gehad. Overigens zou ik erbij zeggen dat je wel een goede plek voor het pakket weet. Terugsturen kost vaak ook het nodige!