dubbel klikken voor pagina terug??

Heel stom, een tijd geleden had ik dit ook, het ging op een gegeven moment vanzelf weer weg. Maar nu is het er weer.



Als ik op een topic klik, en ik klik daarna op de ‘vorige’ knop van Internet Explorer, dan moet ik nu twee keer klikken ipv een keer voordat hij een pagina terug gaat. Dit heb ik alleen op KOK. Niet op andere forums of pagina’s.



Kan iemand me vertellen hoe dit komt maar vooral ook hoe ik er vanaf kom?

Niemand? Ook ruud niet?

Ik had em niet eerder gezien Kiddo.



Zo uit mijn hoofd gok ik op een brwoser instelling maar dat moet ik even opzoeken. Ik kom er vanavond op terug.

Als het op de terug knop is en niet op een linkje zal dit het ws niet zijn maar probeer het even zou ik zeggen…



windows verkenner - Extra - Map opties - Op items klikken heb je 2 opties…

Helaas dat is het dus niet. Het is in Internet Explorer, en ik heb het echt alleen op KOK. Ik bedoel de terugknop met het groene pijltje linksboven. Op andere phpbb forums heb ik dit dus niet. Daar kom ik met 1x klikken een pagina terug. Op de KOK homepage ook.



Het is ook heel stom want ik heb niks in de instellingen gewijzigd. Een half jaar geleden gebeurde dit ook opeens, het heeft toen een maand of wat geduurd en op een dag was het vanzelf weer goed… :?:

Vanochtend was het opeens weer terug…



Het lijkt alsof er een pagina tussen zit. Ik zal een plaatje meesturen van wat ik bedoel.

Dat is een banner van BV online! je zal wel ee beveiligings instelling niet op standaard hebben staan! :wink:

alle beveiligingsinstellingen onder internet opties op standaard gezet…

hij doet het nog steeds niet goed. linksboven staat ook inderdaad een bannertje dat het niet doet (de pagina kan niet worden weergegeven of zoiets)



nogmaals help?

gevonden!



http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb%3Bnl%3B890178

Dat zeg ik, beveiligingsinstelling… :wink:



Stomme Bill. :twisted:

:?

volgens Bill heb ik XP zojuist minder gebruikersvriendelijk gemaakt :wink:

Ah dat maak je toch lekker zelf uit?? :angel: Als het beter werkt werkt het beter. Fijn iig dat de oplossing is gevonden! :thumbup: