Zijn hier dames én heren die ervaring hebben met dit merk laarzen ?
Ik wil deze winter een keer warme voetjes als ik op het schoolplein sta en door het bos wandel,op de fiets zit etc. En ik kreeg de tip voor dit merk.
Ze zijn behoorlijk prijzig en dan wil ik wel zeker weten dat ze warm zijn.
Zijn ze dat ?
Een vriendin van mij zweeert erbij… als ik de centen had zou ik het wel weten Ik heb echt altijd koude voeten.
Mijn schoonmoeder met koude voeten zweert bij de onderste
zullen wel hele goede laarzen zijn, mijn god wat een prijzen :shock: Vooral als je ieder jaar nieuwe koopt. Vind ze wel mooi trouwens.
@janet76 wrote:
zullen wel hele goede laarzen zijn, mijn god wat een prijzen :shock: Vooral als je ieder jaar nieuwe koopt. Vind ze wel mooi trouwens.
Ieder jaar is niet nodig, daar zijn ze veel te duurzaam voor. Kopen Karin als je het er voor over hebt. Ze zijn fijn :thumbup:
Haha ieder jaar :lol:
Ik heb gekozen voor de Le Chameau Jameson Lady, een iets klassiekere laars. Ze zitten heerlijk en zijn 100% waterdicht.
Ik heb er wel wat extra’s bij geritseld hoor Een uittrekhulp voor laarzen want ze zitten goed stevig om de voet, reinigingsmiddel en leerpoets en fleece zooltjes :thumbup:
Hmm, op de foto zijn ze niet zo mooi als in het echt qua kleur.
Maar ik ga ze uitvoerig testen :thumbup:
Moooi!
Goed dat je dat erbij gekregen hebt, mag ook wel voor dat geld he.
@Karin2 wrote:
Vind je dat zo grappig ?
Ik meen me te herinneren dat je vorig jaar ook opzoek was naar laarzen, je had het toen ook over koude voeten volgens mij :lol:
Dus ging ik ervan uit dat je iedere jaar nieuwe laarzen koopt, omdat jij nu weer een topic erover maakt. Vandaar mijn opmerking dat ik dit wel hele dure laarzen vind als je ieder jaar nieuwe koopt…
Och Janet/mama/whatever, ik heb helemaal geen zin om verder op jouw berichten te reageren.
Ik ben eignelijk wel erg benieuwd dus laat je nog even weten hoe ze bevallen?
Zeker. Van de warmte kan ik nu nog weinig zeggen, het is buiten nog te warm Maar ik heb altijd heel erg snel koude voeten en ik heb vandaag de hele dag buiten gelopen en ben met warme voetjes in mijn sliffen geschoten vanavond.
Manlief grapte “bluf!” toen ik naast een diepe modderplas stond :mrgreen: De laarzen schijnen van onder tot boven 100% waterdicht te zijn. Ik had er gewoon in moeten stappen maar dat druisde tegen mijn gevoel in, ze zijn té mooi en te nieuw nog
Je hebt ze ook in ‘B’ merken, in ruitersportzaken o.a.
Deze zijn ook waterdicht en heerlijk warm.
Merk Dublin River boot, hele mooie laars van super kwaliteit.
Prijs rond 180 euro.
Wij verkopen ze heel veel in de winkel waar ik werk.
@Karin2 wrote:
Ik heb gekozen voor de Le Chameau Jameson Lady, een iets klassiekere laars. Ze zitten heerlijk en zijn 100% waterdicht.
Ik heb er wel wat extra’s bij geritseld hoor Een uittrekhulp voor laarzen want ze zitten goed stevig om de voet, reinigingsmiddel en leerpoets en fleece zooltjes :thumbup:
Nou ik heb ze getest en goed ingelopen en ik slaap er bijna in! Wat een geweldige laarzen!
Ik heb ermee in 40cm plassen gewaad en ze zijn echt waterdicht, die kon ik afvinken.
En nu, in de sneeuw en vorst, warme voetjes :dance: !
Heerlijk :thumbup:
Kost wat (320 euro) maar heb je ook wat.
Lekker hè!!! Ik heb ze nu ook weer aan, ik heb de galway van het tweede plaatje. Die Clare heb ik gepast dit jaar, vond ze zo mooi maar ze vallen heel smal. En die galways zitten ook nog fijn, lekker warm en grip op de ondergrond :thumbup:
De Galway is ook de meest verkochte laars. Ik heb deze ook overwogen maar er bestaat hier helaas geen halve maat van. En toen kwam ik de Chameau’s tegen op het rek, die zaten meteen als gegoten. Moest wel wat euro’s bijtikken maar nog geen seconde spijt hoor!
hoop er nog jaren plezier van te hebben. Ik ben zoveel buiten, dat die warme voetjes erg fijn zijn, daar heb ik alles voor over :thumbup:
Heb jij ze alweer aan Karin?
Ik had er trouwens van die sokken bij gekocht maar die heb ik alweer weggegeven.
Ik trok ze van de week aan en ik ga maar eens poetsen :oops: ik ga slijtplekken zien en dat vind ik niet leuk 8)
Ik ben in mijn laarzen gaan wonen Lydia
Heb ze zelfs in de zomer nog wel eens aan gehad. De laarzen zien er nog super uit en ik overweeg om er nog een paar bij te kopen in een andere kleur. Ze zitten super en draag ze ook erg vaak
Voor mij geen snowboots van Scapino, die zijn gewoon niet warm genoeg voor mij als koukleum.
Oh…jij bedoelt van die sokken met een randje bont erover?
Die heb ik niet gekocht, vond dat toch een beetje té. Jij ook of zat het miet lekker?
het zat gewoon niet zo lekker.
Maar ze zijn erg warm…
Gewoon zo fijn dat je overal door heen kunt banjeren :mrgreen:
Ze zijn prijzig, maar echt super! Ze zijn lekker warm en houden je ook nog eens goed overeind in de winter.
Als je ze eenmaal hebt, zijn ze echt onmisbaar in de winters van tegenwoordig :lol: