Drukknoop spijkerbroekje

Ik heb een spijkerbroekje voor Jim wat hij eigenlijk bijna nooit gedragen heeft. Nou deed ik het van de week aan en toen trok ik de drukknoop stuk. Het onderste stuk trok ik zo uit het broekje, daar zit dus nu een gaatje. Krijg het ding niet uit elkaar dus kan hem niet terug zetten, zijn die dingen gewoon los verkrijgbaar of is er iemand die een andere oplossing weet?

Ik ben een absolute ramp als het op drukknopen aanzetten komt dus ik ging altijd naar mijn vaste fournituren zaak en daar kon ik ze tegen betaling (klein bedragje) laten inslaan.

Dus ik denk dat je daar wel kan slagen.



Even kijken of je een goede naaimachine/fournituren zaak kan vinden en dan durf ik wel te wedden dat je daar voor 1 euro ofzo een nieuwe drukknoop kan laten inslaan.



Hier in Utrecht ben ik nog niet geslaagd overigens, ik rijdt nu steeds naar Naarden… :shifty:

Je kunt ze wel los kopen, maar erin zetten is lastig. Eigenlijk

heb je daar het liefst een speciale tang voor nodig. Ik heb het wel

eens geprobeerd met een hamer (moet kunnen nl) maar das nog nooit

gelukt.



Je misschien beter even een een kledingreperatiewinkel gaan, das sneller.

op de markt kun je ze meestal voor een habbekrats kopen…

Koop ze ook op de markt, en de truc met de hamer werkt prima! (ehm, dan laat ik wel manlief slaan, anders houden we geen garage over, gezien mijn mik kunsten :mrgreen: )

Ik zou er even mee langs de schoenmaker gaan, dat kost vast niet zoveel en dan hoef je zelf niet te tobben… :wink:

of alles vervangen voor een gewoon knoopje…

ook zo gedaan