drukkend gevoel onderkantje

Hoi hoi,

Ik vroeg me af of iemand anders dit ook had. Ik heb af en toe zo’n drukkend gevoel op mijn onderkantje. Net zoals je moet poepen, maar dan op mijn baar moedermond. Als ik mijn bekkenbodemspieren onstpan (intrek ), houdt het op , maar daarna gaat het weer verder. Bijna zoals bij de persweeen. Het komt en gaat ene paar keer per dag.

Van de week een groei-echo gehad en toen ook een inwendige placentlokalisatie en toen was mijn baarmoeder hals gewoon lang en gene ontsluiting. Dat drukkende gevoel had ik toen al.

Wie weet wat dit is?

Liefs Suzanne

oefenen of het hoofdje wat drukt?

Indalen. Ik had dit ook met Hieke, ze bleek bij de echo daarna ingedaald te zijn.

Ik heb dat afgelopen weken heel erg gehad, en nu is vastgesteld dat de beeb volledig is ingedaald, heb ik het wat minder, af en toe wel, dan heb ik zoiets van … als het hoofdje maar niet ineens er uit komt ofzo :oops:

Of kan ook last van je bekken zijn, had ik ook bij mijn ischias! :-*

Bedankt voor jullie snelle reacties :-*

Ik dacht al zoiets, maar bij de vorige controle was Purk al ingedaald. Misschien wil die nog dieper indalen:P

Bietje: Welke klachten had jij nog meer bij je ischias ( moeilijk woord zeg! )?

Liefs Suzanne

Veel pijn aan mijn linkerdij/heup, een soort stralend gevoel van mijn onderrug naar mijn heup :-* .

Het is idd waarschijnlijk het drukken van het hoofdje op de baarmoedermond omdat het aan het indalen is. Dit is heel normaal. Maar als je het niet vertrouwd…even de verloskundige bellen!