Hoi meiden,
Ik voel sinds een paar dagen druk op mijn blaas. Is dat normaal al zo vroeg in zwangerschap? Maak me er niet zorgen om hoor, maar dacht dat dat pas aan het einde van de zwangerschap zou zijn. :think:
Ja hoor. Heel normaal. Ik moest gelijk al vanaf week 6 veel vaker naar de wc. Ik moet er 's nachts nu minimaal 2x keer uit terwijl ik dat vroeger nooit hoefde.
Lieve Chess,
Ik wil je absoluut niet aanvallen hoor, maar probeer een beetje te genieten van je zwangerschap meid!
Het valt me op dat je heel veel vragen stelt en dat staat natuurlijk hartstikke vrij, maar ik krijg soms toch een beetje de indruk dat je je vragen laat overheersen tov het gevoel van genieten *correct me iff i’m wrong
Je bent maar zo even zwanger, het gaat zo snel, geniet er van meissie en je zult zien, alles komt goed!
:-
Joy,
Ik heb inderdaad een paar weken geleden veel vragen gesteld over van alles, omdat ik inderdaad heel onzeker was.
Ik zeg ‘was’, want ik heb er nu niet zoveel last meer van. Deze vraag hoort niet thuis in die categorie, wilde het gewoon vragen omdat ik dacht dat je daar pas later last van zou moeten hebben. Maar ja, als je eenmaal veel vragen gesteld hebt, lijkt deze vraag ook weer over onzekerheid te gaan, dat snap ik ,maar is dus niet zo.
Ik heb inmiddels op het babybrabbel forum een topic gevonden over vrouwen die extreem onzeker zijn en eigenlijk ook ongelukkig zijn of waren gedurende hun zwangerschap! Nu ben ik niet ongelukkig, maar ik was wel extreem onzeker. Ik herkende me zo erg in hun verhalen!
Ik was opgelucht dat ik die topic vond! Zie je nou wel, ik ben toch niet gek dat ik me zo onzeker voelde.
Tuurlijk ben je niet gekl dat jij je onzeker voelt, dat hebben we allemaal, je moet het alleen wel gedoseerd zien te houdern.
Ik bedoel er ook beslist niets verkeerd mee meis, ik probeer je alleen op te krikken dat je wel moet blijven genieten, voor je het weet heb je je kleintje in je armen en hebje weer hele andere zorgen.
Zodra je moeder bent/word blijf je zorgen houden, maar het moet je moet het wel in perspectief blijven zien :-*
Brabbel klets ik ook al jaren mee, dus ben er bekend mee, fijn dat je daar iig een uitlaatklep heb gevonden.
Enne…genieten he?!