Drukke baby in je buik?!

@Dynasty wrote:

@Huggie wrote:
@BiancaRamon wrote:
ja hier ook een druktemakertje hoor.

leuk en gezellig maar af en toe echt pijnlijk.

ik kan hem met warme handen en een beetje druk wel wat rustiger krijgen.

mijn eerste zoontje was ook zo druk in mijn buik, toen hij geboren was juist helemaal niet…




Een warme douche doet hier ook wonderen!




behalve als je er onderuit wilt gaan :mrgreen: de mijne gaat extra hard schoppen (oid.) als ik uit de douche wil gaan…



Hier ook een druk beebje, ook veel harde (pijnlijke) buiken… alleen geen verklaring, ze zijn nu wel aan het testen op blaasonsteking




Ja dat zou goed kunnen, nierbekkenontsteking zorgt dus ook voor urineweginfectie.

Vervelend he, kan me er af en toe gewoon druk om maken omdat het naar mijn inziens dan te hard wordt :roll:

Wawa wordt novembermama als ik het goed heb Huggie :wink:

hier is het tot nog toe aardig zo dat de kids zijn zoals ze qua drukte in de buik waren…

De oudste heel rustig, maar als die bezig was, dan ook goed!

De middelste altijd druk/bezig en is nu ook lekker beweeglijk en aanwezig en de jongste zat en zit daar een beetje tussen in. Maar die is nu ruim 11 maand en weet niet hoe die zich gaat ontwikkelen verder nog natuurlijk :lol:

mijn zoontje was een druktemaker in mijn buik, en erbuiten ook.

Nou weer zwanger, en dit kindje is volgens mij nog drukker… help :mrgreen:

Huggie, Sterre was ook enorm druk in mijn buik, ik voelde haar ook echt de hele dag door bewegen. Ik had aan het eind van de zwangerschap gewoon een gekneusde rib :roll: :lol: Het is nog steeds een druk meisje, met héél veel energie, maar ze is wel altijd ook een lekkere slaapkop geweest. Alleen dus ook in haar slaap heel beweeglijk :wink:

Ik kreeg er overigens nooit harde buiken van, dus wellicht heeft dat toch meer met de ontsteking te maken :think: (of ik heb mazzel gehad :wink: ).



Niet te druk maken hoor, dat je mini Huggie zoveel voelt, probeer er maar van te genieten. Ik voel dit kindje veel minder vaak, en geloof me, dan kun je beter zo’n druktemakertje hebben :wink:



xHeske

:inlove: Al die druktemakers :slight_smile:



Hier is er ook weer eentje bezig momenteel :lol: Gisteravond toen ik ging PROBEREN te slapen was het helemaal feest, wat een show weer :wink:



Mijn schoonzus is afgelopen maart bevallen van een meisje en die was in de buik ook erg druk, uiteindelijk is het ook best een ‘‘druk’’ kindje, maar wel gezellig druk, slaapt maar een half uur overdag en is voor de rest van de dag aan het spelen en lachen :lol:

ik heb ook nooit harde buiken gehad van mijn druktemaker, en van deze druktemaker ook niet.



Het is wel een slaapkop trouwens hoor, maar dan is hij ook druk… hahaha

@Huggie wrote:

@Wawa wrote:
Twee drukke kids in de buik gehad en de derde druktemaker zit er nog in. Als ik een half uurtje niets voel, ben ik al ongerust :oops: .

Ik vind het wel vermoeiend, maar aan de andere kant ook wel een geruststelling. Volgens VK heeft het ook te maken met mijn grote hoeveelheid vruchtwater en dat ik mijn buik vooral uit baarmoeder bestaat (geen dikke laag eroverheen zullen we maar zeggen).




Hoe lang ben je eigenlijk zwanger Wawa? Zie geen ticker…




Ik ben 36 weken en 2 dagen zwanger :wink:

Ik ben nu 25 weken zwanger en mijn meisje is ook zo druk, gisteren lag ik op de bank te relaxen, trok heel mijn navel scheef en de rechterkant van mijn buik ging maar op en neer en werd heel hard, het is wel grappig om te zien maar inderdaad af en toe toch wel een vervelend gevoel. Nu van de ene kant vind ik het wel fijn, dan weet ik dat ze lekker actief is! :mrgreen:



Een vriendin van mij en mijn schoonzusje die voelde bijna tot helemaal niets, die maakte zich toch wel meer druk over of alles goed ging met hun kindje…

Hier op momenten ook heel erg druk!!!

Maar ik heb 2 kindjes in mijn buik die elkaar lekker afwisselen :lol: :lol: :lol:

De ene vooral overdag en de ander als ik in bed lig en wil slapen (en dat lukt dan niet :? )

Maar ook wel eens tegelijk!!! :inlove: :inlove:



Onze dochter was ook heel druk maar toen ze geboren was helemaal niet en nu 4 1/2 jaar verder is ze nog heel rustig!

@Greetje14 wrote:

Hier op momenten ook heel erg druk!!!

Maar ik heb 2 kindjes in mijn buik die elkaar lekker afwisselen :lol: :lol: :lol:

De ene vooral overdag en de ander als ik in bed lig en wil slapen (en dat lukt dan niet :? )

Maar ook wel eens tegelijk!!! :inlove: :inlove:



Onze dochter was ook heel druk maar toen ze geboren was helemaal niet en nu 4 1/2 jaar verder is ze nog heel rustig!




Hi Greetje,



Dus als je kindje druk is in je buik heeft het niets te maken met hoe het er na is? Ik hoor zo vaak van mensen, die zal druk zijn er na ook… :oops:

Nee dat zegt niks, ik had een rustig jongetje in de buik , en nu mennnn hyper de pieper

@Lieke74 wrote:

Mijn dochter was ook een behoorlijk drukke baby.

Toen ik hoogzwanger was kon je m’n buik geregeld alle kanten op zien gaan. Toen ze eenmaal geboren was bleek wel dat het een erg “wakkere” baby was die de wereld om haar heen veel te interessant vond en niet veel sliep (dat is later wel goed gekomen hoor).


Hier net zo, mijn zoontje was heel veel aan het bewegen. Na de bevalling bleef dat, het duurde tien maanden voordat hij overdag enigzins goed wilde slapen. En nu nog is het een druk kereltje die maar door en door kan gaan. Snap soms niet waar hij de energie vandaan haalt.

Hier 2 drukke jongens in de buik.

Gelukkig zit de placenta aan de voorkant dus voel ik ze nog niet heel hard schoppen…maar als ik de echo’s elke keer bekijk lijkt het wel of ze elke dag een feestje te vieren hebben na een wedstrijdje voetballen :mrgreen:



en ze zijn ook dol op koppeltjeduikelen. :mrgreen: :mrgreen:

Nu vind ik het nog :inlove: maar ik denk dat ik het over een tijdje wel eens zat zal worden

Pff… ik vind 1 kind al druk in de buik laat staan 2! Mijn buik stuitert ook alle kanten op en heb idd al blauwe plekken van het geschop. Sinds kort weet hij mijn onderste ribben te vinden en dat vind ik toch wat minder fijn, dat is zo gevoelig! Gelukkig kan ik hem met mijn hand naar mijn buik leiden.



Ik voelde de beeb (ondanks dat het mn 1e kindje is) ook al vroeg in de zw.schap, volgens vk omdat ik ook weinig buikvet heb en placenta aan de achterkant ligt.

Levi was hieper in de buik, en nu soms nog :lol:

Levi heeft ook in het begin ingebakerd gelegen in bed ivm teveel bewegen in bed waardoor hij niet sliep.

Zijn broertje is nu net zo hieper in de buik!



Gewoon van genieten, die drukke babies :inlove:

Alleen met de echo is het wat vervelend, nooit blijft ie liggen voor een mooie foto :mrgreen:

Ga zo maar weer proberen te slapen, ben al vanaf 02.30 wakker omdat mini-me ontzéttend druk is, wel gezellig hoor :inlove: en door alle kwaaltjes zit ik toch thuis van werk en er loopt hier verder geen koter rond dus ik heb nog makkelijk praten, maar goed, wat is ze DRUK!!! :lol:



Geen harde buiken meer gelukkig sinds een week, gewoon trappen, draaien en woelen :wink:

Kan ook echt communiceren met d’r lijkt wel, ik geef 2 prikjes en zij 2 trapjes en ga zo maar door :mrgreen: :inlove:

mijn oudste was super druk in de buik, en dat is nou een vrij rustige meid, en mijn kleinste was heeeel rustig in mijn buik, en dat is een wervelwind nou hihih



dus als mijn theorie uit komt krijg je een rustig kindje hiihihii

@pegje wrote:

mijn oudste was super druk in de buik, en dat is nou een vrij rustige meid, en mijn kleinste was heeeel rustig in mijn buik, en dat is een wervelwind nou hihih



dus als mijn theorie uit komt krijg je een rustig kindje hiihihii




Ook mijn theorie :wink: de oudste was heel druk en een rustige baby. De middelste was weinig aanwezig en moest na de geboorte ingebakerd omdat hij onrustig was en hij is nog hyper. De derde speelde hockey in mijn buik en is nu zo zoet als haar zus.

Nou ben heeeeeel benieuwd, ik vis dit topic tegen die tijd nog weleens naar boven :lol: