Druk???

Zijn jullie kids ook al zo druk? Ik dacht dat het aan mijn zw lag en de rommlige tijd die daarmee gepaard gaat, maar nu hoorde ik zelfs op de psz dat alle kids druk schijnen te zijn(goed voor mijn ego, maar toch…) Het is ook raar weer natuurlkijk, zo zitten ze in hun blote gat in het badje en de week erna hebben ze de winterjas weer aan…

Hoe zit dat met jullie kids?

Anne is niet te houden :inlove: . Ze is zowiezo al een bezig bijtje, maar door het weer lijkt het nog erger. Ik vind het wel gezellig, maar goed ik ben dan ook niet zwanger

Hier ook een stuiterballetje hoor…

hier ook

ik wijt het maar aan de storm,

er staat zowat elke dag windkracht 5 hier

als het niet meer is

De tweeling is ook al dagen strontvervelend…echt flink uitdagen en uitproberen en ik maar roepen: laat dat! Mag niet! NEEH!!

Luisteren ho maar…om moe van te worden./

Lang leve kinderbedtijd! :dance:

Ach, hier net een broertje, mama vijf dagen in het ziekenhuis gelegen en daarbovenop de waterpokken die nu net over zijn dus wat zal ik zeggen…

@Kers wrote:

De tweeling is ook al dagen strontvervelend…echt flink uitdagen en uitproberen en ik maar roepen: laat dat! Mag niet! NEEH!!

Luisteren ho maar…om moe van te worden./

Lang leve kinderbedtijd! :dance:

:mrgreen:

Herkenbaar…

Moet er wel even bij zeggen dat Quentin weer ziek thuis zit… Dus dat zal ook vast wel meehelpen, denk ik… :shifty:

Ook hier erg herkenbaar :?

Delihla gaat naar de kleuterschool en meestal komen de kindjes daar :zzz: vandaan.

Zij niet, ze stuitert nog harder dan wanneer ze niet gaat :shock: word er af en toe niet goed van :silenced:

(in combi met mijn hormonsters niet altijd even gezellie :oops: )

Er is hoop…hier is het ergste geklier al weer over. Of het komt door m’n eigen instelling vandaag: ga me niet druk maken. :think:

Nou is de oudste wel ernstig oost-indisch doof, maar dat was ze de vorige vakantie ook…die moet egwoon elke dag naar school, ook de weekeinden. :lol:

Samara en Duncan druk??? Neeeeeeh nooit :liar: :liar: :liar: :liar:

Dat het maar snel weer mooi weer wordt… ik ben wel uitgeknutseld ondertussen de hele dag binnen met zo’n peuterpubertje en baby. Als ik nog één keer “mama doen, mama doen, mama dooooeeeeeen” hoor… :shifty: … :lol: … :wink: ! Nee, doe mij maar lekker warm en mooi weer. Laten rondrazen in de speeltuin, glijbaan op-en-af, op-en-af, zandbak in de tuin en relaaaaaaaaaaaxen :mrgreen: !

Het is hier rennen of alleen maar willen hangen. Iets er tussen in zit er niet. Hollen tot je er bij neervalt.

Hier is het overigens prima weer hoor. Vanaf zaterdagmiddag geen regen meer gezien en heeeeel veeeel zon, alleen af en toe wat veel wind, maar prima te doen buiten.