Onze oudste is nu net 3. (een zoon)
Hij is op het moment (al 2 weken ongeveer) zoooooo druk.
Hij schreeuwt met alles, is een wervelwind in huis, luisterd nergens naar, slaapt snachts heel slecht.
heeft een grote mond en ga nog maar ff door.
Wordt er zo moe van! vooral als je er de hele dag in zit.
ben altijd blij dat hij naar t kdv gaat op maandag (erg he)!
Wie herkent dit?
Ik herken het helemaal.
Mijn zoon is ook net drie en af en toe wil ik hem ook wel achter het behand plakken.
Ik merk wel dat hij extra druk is als hij eigenlijk slaap heeft. Hij wil niet meer elke dag een middagdutje doen. Op die dagen is hij 's-middags nog drukker dan normaal.
Ik ben dan ook erg blij als hij dan naar bed gaat.
Ik probeer hem nu wel om de dag nog een dutje te laten doen, want ik merk dat hij dan minder druk is en ik heb dan ook nog een middag met een uurtje rust.
JA ik herken dit helemaal!!!
Hier precies zoals jij ook omschrijft knollie1.
Daan is de laatste paar weken ook vreselijk druk, luisterd slecht en hij krijgt ook een grote mond pfffffffffff erg vermoeiend en ik vind het ook erg lastig om hiermee om te gaan.
Daan is ook al erg “wijs” in zijn manier van praten, mijn vriend en ik staan soms te klapperen met onze oren…soms denk ik wel eens dat hij zo ontzettend druk in zijn hoofdje is doordat hij qua ontwikkeling voor ligt. Dat het allemaal wat te snel gaat en dat zijn hoofdje het niet bij kan houden.
Ik zie het ook echt aan hem…zijn ogen staan heel druk in zijn hoofd…snap je??
Is jouw zoontje ook altijd wel wat drukker geweest of is het echt van de laatste periode??
En ik maar denken dat ze vast wel wat rustiger van aard wordt als ze maar eenmaal wat ouder is :o
think again dus :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Youri is altijd al een heel druk ventje geweest!
vanaf de geboorte was hij een huilbaby.
en daarna ook altijd druk. maar vond het nooit echt storend, mijn man en ik zijn ook neit echt rustig.
Youri is ook erg wijs, weet veel onthoud veel hij weet meer automerken dan mij :oops:
maar ja, nu hij ook echt vervelend begint te worden is het toch zooooo vermoeiend en hij slaapt ook nog eens zo slecht snachts, dus we krijgen weinig rust
Uh … hier ook, middagslaapje is verleden tijd (bijna 3 nu) … en de rust in huis ook. Stuiterbal in huis hier vanaf 16 uur … pfff
Wanneer gaat het weer over? (indien antwoord is > 1 jaar … svp geen reactie plaatsen hier :mrgreen:)
Hier ook een jongetje wat echt zo ontzettend veel onthoud.
Ook Daan is altijd al een druk jongetje geweest…hij was geen huilbaby maar wel erg onrustig en altijd in beweging.
ben vanochtend met youri bij de HA geweest.
hij krijgt een hoestdrankje dat als bijwerking slaperigheid heeft.
dit krijgt hij voor het slapen. zodat hij hopenlijk snachts beter slaapt. zodat wij ook wat rust krijgen.
waarschijnlijk doordat youri dan beter slaapt zal hij ook overdag rustiger zijn…
Ik heel hard met je mee.
Nou, ons kereltje heeft geslapen vannacht tot 7.30 uur
heerlijk :dance: :dance:
:dance: :dance: :dance: goed zo youri!!!
Daan is ziek nu :? .
Misschien dat dit zijn gedrag een beetje verklaard van de laatste tijd .