Druk aan de onderkant van mn baarmoeder ?

Ha meiden

Ben ik weer :mrgreen:

Ik ben nu 28 weken zwanger van de 3e en heb dit nog niet meegemaakt met de andere 2 :wink:

Ik heb nu de laatste dagen n niet echt lekker gevoel onder in mn buik :?

Het is net of dat er druk is op mn onderkant en n drukkende gevoel (niet fijn) aan de onderkant

van mn baarmoeder. Het is eigenlijk de hele dag door, maar niet constant zal ik maar zeggen :wink:

Lekker vaag ik weet t maar weet niet hoe dat ik t moet omschrijven.

ZOu dit de baby zijn die aan t indalen is :think:

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen :wink: :pray:

ik lees even mee

ik heb het ook ik dacht zelf aan een blaasontsteking maar dat is het dus niet… :think:

hmmm volgens mij is het nog wel vroeg voor indalen (maar ik weet niet zo goed wat daar gemiddeld in is, weet dat die kids van mij pas met een week of 36 begonnen in te dalen)

Misschien is je bekkenbodemspier wat slap? Misschien een paar dagen wat oefeningetjes proberen, kijken of het minder wordt.

Een collega van mij had ook zo’n gevoel, bij haar werd dat minder als ze even rustig aan deed.

Hoe gaat het verders met de zwangerschap? Het begint langzaam aan op te schieten he? Snapt Fieke er al wat van? x

Zal ms rustiger aan moeten doen, maar dat is niet altijd makkelijk :wink:

Met de zwangerschap gaat t verder hartstikke goed en heb verder eigenlijk geen kwaaltjes :dance:

Fieke die snapt t soms denk ik. Als ze n baby ziet dan grijpt ze naar mn buik, want ja daar zit de baby, maar

t is en blijft geloof ik n hele grote skippybal en voorzichtig zijn ho maar :inlove:

Bij jou ook alles goed ?

ja bij mij gaat het ook heel goed, ook nergens last van, af en toe nog misselijk, maar dat verdwijnt steeds meer naar de achtergrond!

Vergeleken met de zwangerschap van Finn is deze echt een eitje!

Finn snapt er nog niks van, hij vindt wel mijn buik reuze interessant, maar verder weet hij nog niet echt wat er staat te gebeuren. En we wachten nog maar ff tot het niet meer zo lang duurt voordat we hem echt voor gaan bereiden.

En rustig aan doen is makkelijker gezegd dan gedaan he… Maar misschien toch proberen als je dat gevoel hebt, in ieder geval even te gaan zitten?

Viola, hoe gaat het nu??

@Dees75 wrote:

Viola, hoe gaat het nu??

Hier gaat t wel. Het komt af en aan opzetten en niet echt n prettig gevoel.

Het is niet als ik heel druk ben of juist alleen zo maar op de bank zit, maar heel wisselend. Het doet

(gelukkig) geen pijn, maar is gewoon heel vervelend.

Heb gisteren wat rustiger gedaan, omdat Fieke niet thuis van smorgens en merkte wel dat dat verschil

bracht dus ms toch maar wat rustiger aan doen :think: :mrgreen:

Doe dat maar ja… Ik herken het gevoel en bij mij is het niet goed afgelopen, het bleek weeënactiviteit te zijn, ik was wel minder ver als jij, 23 weken…

Als je twijfelt over je klachten, ga dan op je intuïtie af en vraag advies aan de verloskundige!!! Succes met je verdere zwangerschap!!