Ik heb vrijdag en zaterdag heel veel druiven gehad
Zaterdag/zondag en vandaag was Lynn erg onrustig weinig poepen en zondag een flinke poepluier en vandaag had ze 2 hele dunne slijmerige ontlasting en een beetje verhoging. Kan dit komen van de druiven die ik gehad heb? :think:
er zllen vast mensen ja zeggen maar NEE ik geloof absoluut niet dat het daar van komt…ze hebben gewoon soms krampjes en bij borstvoeding kan de structuur gewoon varieren van dun tot steviger, maar is alles vrij normaal
ik denk niet dat het van de druiven komt hoor
ik heb nog nooit eenduidig de link kunnen leggen tussen wat ik eet en eventuele onrust of dunnere luiers…
de enige manier waarop je het zeker kunt weten is denk ik een paar dagen geen druiven eten, en dan een keer weer wel en dat toch wel een keer of drie herhalen
als t iedere keer zo is, dan heb ik ongelijk :mrgreen:
maar ik denk eigenlijk niet dat t steeds zo zal zijn
Klinkt eerder als doorkomende tandjes?
@kristalkindje wrote:
er zllen vast mensen ja zeggen maar NEE ik geloof absoluut niet dat het daar van komt…ze hebben gewoon soms krampjes en bij borstvoeding kan de structuur gewoon varieren van dun tot steviger, maar is alles vrij normaal
ik denk niet dat het van de druiven komt hoor
ik heb nog nooit eenduidig de link kunnen leggen tussen wat ik eet en eventuele onrust of dunnere luiers…
de enige manier waarop je het zeker kunt weten is denk ik een paar dagen geen druiven eten, en dan een keer weer wel en dat toch wel een keer of drie herhalen
als t iedere keer zo is, dan heb ik ongelijk :mrgreen:
maar ik denk eigenlijk niet dat t steeds zo zal zijn
Eens…
Ja, niet origineel ik weet het maar eens met kristalkindje.
Er gebeurt bij die kindjes zoveel, dat kun je niet vastpinnen op iets wat jij gegeten hebt.
dankjullie meiden ik voelde me al schuldig :oops: :oops:
ik denk ook niet dat het daardoor kan komen.
ik eet alles, maar dan ook alles (behalve alcohol)
en Juul heeft er nooit last van