Droomtuin foetsie

:think:



Geen Droomtuin op Jetix? Is het helemaal verdwenen?

Andere programmering denk ik…ivm herfstvakantie.

Ik dacht dat er iets ergs in je eigen tuin was gebeurd ofzo… :mrgreen:

ik miste het zandkasteel ook al bij zappelin… :?

Volgens mij komt dat doordat het al herfstvakantie is in delen van het land?

Dan hebben ze een andere programmering.

Gisteren ook al een boos meisje voor de TV…



Heb de programmering op teletekst doorgespit, maar het komt dus de hele week niet :twisted:



Thank god voor de opgenomen afleveringen :pray: :angel:



(ik vind dat zo’n leuk programma, we gaan er samen altijd lekker voor zitten :mrgreen: )

Volgens mij komt het volgende week ook niet, dan is het in het zuiden herfstvakantie.

Hub heeft voor Yari een dvd gebrand met 6 aflevereingen, zo kan meneertje toch zijn favo programma zien :thumbup: .

Manneke is ook nog eens ziek dus dat komt mooi uit.

Hij ligt nu samen met papa op de bank lekker te kijken :inlove:



Wen er trouwens maar aan, want als de grote kinderen vakantie hebben, bestaan de kleintjes niet meer voor nickolodeon en jetix.

Enkel Zeppelin zendt s’morgens nog uit voor de peuters.

Daar erger ik me nu al 8 jaar aan.

Hier was t me ook al opgevallen, en Jana die nu ziek is is nu echt een drama queen, zaten tv te kijken dus k zap om naar de droomtuin, niks geen droomtuin, toen was t dus een heel drama haha, zo klein en toch weet ze precies wat er op tv komt :lol:

irritant hè, die kleintjes worden wel heel makkelijk opzij geschoven :evil:

@mayo28 wrote:

irritant hè, die kleintjes worden wel heel makkelijk opzij geschoven :evil:




ik mag toch hopen dat die kleintjes nog niet afhankelijk zijn van de tv-programmering :shifty:

@Debke wrote:

Andere programmering denk ik…ivm herfstvakantie.




Ja klopt das altijd in de vakanties dat ze alleen filmpjes voor grotere kids uitzenden (tenminste dat vind ik dan :mrgreen: )



Droomtuin komt gelukkig weer terug, hier ook een verslaafde van Igglepiggle en upsy daisy :lol:

Nee tuurlijk niet Fiep, het is gewoon irritant dat het blijkbaar de bedoeling is dat vakantievierende kinderen de hele godganse ochtend naar knokkende pokemon mormels zitten te kijken…en dat die 20 minuutjes peuter-tv per dag hiervoor moet wijken

En ik maar denken ‘hoe kan je je tuin nou kwijt raken?!’

@fiep klophout wrote:

@mayo28 wrote:
irritant hè, die kleintjes worden wel heel makkelijk opzij geschoven :evil:




ik mag toch hopen dat die kleintjes nog niet afhankelijk zijn van de tv-programmering :shifty:




Ik heb tot nu toe ook niet zo goed gesnapt waarom vertrouwde ochtendriedels anders moeten op het moment dat het zaterdag of zondag is of idd vakantie.



Zo van hier jullie programma maar niet als er grotere kinderen evt moeten kijken. Hoewel misschien begrijp ik het toch ook weer wel - want anders is er wellicht nooit wat voor dei grotere tot ver in de middag ofzo. Maar ja het is soms niet prettig.



Wij werken omstebeurt ook in het weekend en tav kinderen is er kwa ochtendritueel vaak geen verschil met een doordeweekse dag ofzo maar op zondag baal ik weleens dat er niet effu wat voor hun is als ik nog wat probeer te dutten ofzo.



En lasse heeft Pokemon ontdekt :oops: Het valt af en toe niet mee om een programma uit te zoeken wat zowel voor Lasse als voor Nena leuk is - maar ja gelukkig gaat lasse binnenkort naar school en kan Nena af en toe dingen kijken die toch meer voor anderhalf jarige zijn :shifty:

Dat is het voordeel van digitale televisie. Gewoon nick jr. als Amber wil en mag kijken. En er is ook nog zo’n zender die constant herhalingen heeft van de kinderprogramma’s op nederland 3.