Droog haar

Mijn dochter heeft sinds een week of 2 ontzettend droog en pluizig haar wat na het slapen helemaal vol zit met klitten. Wie heeft de gouden tip om haar dreumeshaartjes weer glad en glanzend te krijgen?

De jongste had van de zomer ook zo’n vreselijk droge pluizige haren.

Ik heb toen bij de etos een tube ‘anti Frizz’ gekocht. een soort van creme om in de haartjes te doen.

Werkte wel goed moet ik zeggen.

Elize heeft er nu ook last van en ik doe na het wassen crèmespoeling in het haar en de andrelon care en repair creme helpt ook heel goed.

Henna Hairwonder in tube. Briljant spul en houdt ieder jaar in bedwang. :thumbup: Heb je ook maar heel weinig van nodig ik gebruik het iedere winter tegen het ‘verwarmingshaar’.

oh super dat ga ik voor mezelf kopen :slight_smile:

wordt gek van m’n pluizebol…

Bedankt voor alle tips, ga morgen kijken wat ze bij de supermarkt hebben en dan maar smeren in die haartjes :slight_smile:

bij de kapper heb je haarolie, kost 6,50 euro. dit gebruiken ze ook voor mensen die hun haar stylen.

echt super spul.

en wanneer het haar al beschadigd is, zou ik het eerst laten knippen.

Ik doe er dan nog altijd van die babyhaarlotion in. Werkt hier tot nog toe ook goed.

Haarlotion had ik ook een tijdje geprobeerd maar dat werkte niet. Cremespoeling wel, werkt super! :thumbup: Nogmaals bedankt voor de tips!