Dromen...

Ik zit al de hele dag niet lekker in mijn vel. Afgelopen nacht heb ik een vreslijke droom gehad. Ik ben er echt helemaal ondersteboven van. Ik heb wel vaker nare dromen mar deze is echt een van de toppers.



ik krijg hem niet van mij afgeschud. Zo Zo Zo raar.



ik vroeg mij af of iemand het gevoel ook eens heeft meegemaakt. zo een droom die bij je blijft en die je zo van de wap af kan brengen ? … :think:



of ben ik nu de enige ?

2 weken geleden. Ik droomde dat een van mijn zwagers bij een vliegramp in Spanje om het leven was gekomen. In mijn droom hoorde ik mijn schoonzusje gillen en huilen in haar slaapkamer. Vreselijk.



Toen ik vorige week las dat er een vliegtuig was neer gekomen in Spanje kreeg ik het even heel koud.



Maar ja…sommige dromen geven me een heel naar gevoel als ik wakker word, en dan duurt het een tijdje voor ik me weer lekker voel.

Nee meid, je bent zeker niet de enige. :hug: Vervelend zeg, ik weet wat voor impact het kan hebben. Ik droom ook vaker, zowel leuke als niet leuke dingen waar ik de rest van de dag me dan mee bezig houd.



Wat had je gedroomd dan als ik vragen mag?

Oh ik herken je gevoel wel. Net of er de hele dag iets boven je hoofd hangt :?

Ik heb het gelukkig niet zo vaak maar ik begrijp precies wat je bedoelt.

Toen ik je stukje las kreeg ik meteen weer dat rotgevoel.



Ik heb dan ook heel de dag zo’n neerslachtig gevoel, gelukkig is het tegen het einde van de dag meestal wel weer verdwenen.



:hug: Rottig he dat een droom je zo van slag kan brengen.

dankje :hug:



de droom leek wel een week. echt niet normaal. het begon met iets en dan gebuerde er nog wat en toen nog wat …



in een notedop ik vond mijn man in bed met een ander (heb ik met mijn ex meegemaakt) toen vond ik de vriend van de persoon die in bed lag met mijn man en ging ik samen met hem er vandoor. toen kwam mijn ex nicolai ontvoeren en toen heb ik ge nieuwe vriendin van mijn man inelkaar geslagen. :shifty:



toen werd nicolai vermoord door mijn ex en werd ik daar schuldig aan bevonden. en de enige persoon die mij erdoor hielp was een vriend van mij terwijl mijn man op de achterkant aan het laggen was.





Dus Super absurd … :cry:

:?

I know! is gewoon te gek voor woorden …





ik snap wel hoe ik aan die droom kom het is zowat een relaas van mijn leven met mijn ex… mar ik snap niet waarom ik erover zou dromen met mijn man … die zou zoiets never doen… :think:

lieverd volgens mij is dit verwerken. Ik heb ook een nare ex herinnering en ik droom er ook vaak over. Heel reeel, en levensecht. Ik heb mijn man ook wel eens huilend wakker gemaakt om te zeggen dat ik zo blij met hem was. Hij snapte mij toen niet hihi…

ik droom altijd heel gek en heel veel



maar nu ik zwanger ben zijn ze toch best eng af en toe

zo heb ik al 2x gedroomd dat ik een ernsitge ziekte had :cry:



en laatst dat we in het vliegtuig zaten en dat ie neer stortte

dat was echt zo echt dat ik volgens mij gewoon echt lag te gillen :shock:

:hug: voor iedereen.



echt een klote gevoel.



wwb dat dacht ik eerst ook , maar toch ik dacht dat ik al veel verwerkt had. en ik snap niet waarom het mij zo bezig houd als ik weet dat het niet echt is … :eh:

@judith wrote:

ik droom altijd heel gek en heel veel



maar nu ik zwanger ben zijn ze toch best eng af en toe

zo heb ik al 2x gedroomd dat ik een ernsitge ziekte had :cry:



en laatst dat we in het vliegtuig zaten en dat ie neer stortte

dat was echt zo echt dat ik volgens mij gewoon echt lag te gillen :shock:




Toen ik net zwanger was van Yari had ik ook ontzettende enge dromen, er is er eentje die me bij is gebleven,



We ik en de nieuwe beeb lagen op de EHBO van een ziekenhuis een grote ruimte van glas.

Toen was er een soort bomontploffing heel eng want ik voelde de ontploffing echt.

Toen ik wakker werd kon ik alleen maar huilen erg eng allemaal.



Ze zeggen dat je dingen verwerkt in je dromen, of dingen kunt zien over een vorig leven (als je daar dan ingelooft)



Ik zou graag een keer regressietherapie willen doen, dan wordt je hypnose gebracht en laten ze je terug gaan in een vorig leven.



Het schijnt ook dat als je je dromen iedere keer opschrijft, dus als je net wakker wordt je er een bepaalde lijn in kan volgen.

Je moet het wel meteen opschrijven, want anders vergeet je wat je gedroomt hebt.

Oh meid, wat een kl#te droom!

Zie het maar als een stukje verwerking, meestal gaat het niet om de personen over wie je droomt, toch.

Ik bedoel soms droom ik over Ed maar hij lijkt dan niet op Ed, hoewel ik wel weet dat hij het is. Snap je het nog? Dat geld andersom denk ik ook.

Dat je over je man droomde maar dat het niet over hem ging?



Laatst heb ik gedroomd dat ik bijna vreemdging en daar ben ik echt heel de dag van over de zeik geweest. En een rottig schuldgevoel naar Ed toe.

Terwijl ik nog nooit van mijn leven zoiets heb gedaan en waarschijnlijk ook nooit zal doen.

Terwijl de relatie nog nooit zo goed is geweest etc.

Soms weet je niet waarom je iets droomt en ben je een dag flink van de kaart.

Zet een lekker muziekje op of ga even iets nutteloos doen. Dat beklemmende gevoel verdwijnt vanzelf weer :hug:

:-*

mar je leest mijn gedachte …

Heb je het nog nooit eerder gehad?

Ik heb het denk ik om de paar jaar een keer.

De laatste keer is nog niet zo heel lang geleden vandaar dat ik meteen dat gevoel herkende.

Dat gevoel raak je vandaag waarschijnlijk niet meer kwijt maar morgen zal het een heel eind weg zijn.

Dan krijg je het af en toe nog wel even als je er aan denkt maar niet meer zo de hele dag door.



Ik bedenk me altijd maar zo waarschijnlijk heb ik het ergens voor nodig gehad :think:



:hug:

Zo’n droom die echt blijft hangen… naar is dat ja…

Ja ik denk het ook. in iedergeval nicolai heeft al enorm veel knuffels gehad vandaag :slight_smile:



nog nooit zo een erge droom nee. wel erg fijne dromen die me bijblijven maar nog nooit zo :s