Ik zit ergens behoorlijk mee.
Ik heb nu ongeveer dezelfde soort dromen als bij Daan :**: helaas mocht hij niet bij ons blijven. Ik droomde bijvoorbeeld dat we met een jongetje door de prenetal liepen omdat we nog helemaal niks hadden qua meubels of kinderwagen.
Nu heb ik ongeveer dezelfde droom over zusje en ik maak me dus heel erg zorgen ik droomde dat de kinderwagenbak nog niet klaar was en ik met zusje Ivan van de chreche moest halen.
Denken jullie niet zo diep over nadenken zusje doet het hardstikke goed. Of moet ik er met mijn gyn overhebben
heeeyyyy Skattie, :hug: :hug:
Ik heb hier totaal geen ervaring mee maar weet wel dat je je soms zelf helemaal gek kunt maken met gedachten (die zo sterk zijn dat ze in je onderbewuste blijven zitten en in je dromen terecht komen). Ik denk dat je die dromen hebt omdat je waarschijnlijk heel bang bent dat er iets soort gelijks zou kunnen gebeuren.
Op dit moment gaat het goed en ik denk dat je je daar op moet focussen. Al is dat natuurlijk veel gemakkelijker gezegd dan gedaan.
Maar ik zou wel je angsten aan je gyn vertellen. Hij kan je waarschijnlijk gerust stellen en misschien zelfs wat tests doen om je vertrouwen een beetje op te krikken.
Maar maak je niet te druk want das beter voor je meisie.
Over een paar weekjes mag jij je lieve schatje in je armen houden!!
Een hele dikke :-* en :hug:
Hoop dat je je snel beter voelt.
Wat bij mij soms helpt als ik me shit voel is eventje een dutje te doen. Als ik dan wakker word is het net alsof het een nieuwe dag is en zijn mijn zorgen (bijna) verdwenen.
xoxoxox taliet
ow meid, dikke knuf. Die zorgen zijn niet fijn, al kan ik ze niet wegnemen voor je.
Ik zou er zeker even over praten met de gyn. Het is niet niks wat jullie hebben meegemaakt en een zwangerschap moet je ook van kunnen genieten.
Mss dat de gyn je gerust kan stellen.
Verder blijven vertrouwen op je eigen gevoel, zodra je iets niet vertrouwt aan de bel trekken. Al zou t 10 keer voor niks zijn!