Ik zit ergens behoorlijk mee.
Ik heb nu ongeveer dezelfde soort dromen als bij Daan :**: helaas mocht hij niet bij ons blijven. Ik droomde bijvoorbeeld dat we met een jongetje door de prenetal liepen omdat we nog helemaal niks hadden qua meubels of kinderwagen.
Nu heb ik ongeveer dezelfde droom over zusje en ik maak me dus heel erg zorgen ik droomde dat de kinderwagenbak nog niet klaar was en ik met zusje Ivan van de chreche moest halen.
Denken jullie niet zo diep over nadenken zusje doet het hardstikke goed. Of moet ik er met mijn gyn overhebben
heeeyyyy Skattie, :hug: :hug:
Ik heb hier totaal geen ervaring mee maar weet wel dat je je soms zelf helemaal gek kunt maken met gedachten (die zo sterk zijn dat ze in je onderbewuste blijven zitten en in je dromen terecht komen). Ik denk dat je die dromen hebt omdat je waarschijnlijk heel bang bent dat er iets soort gelijks zou kunnen gebeuren.
Op dit moment gaat het goed en ik denk dat je je daar op moet focussen. Al is dat natuurlijk veel gemakkelijker gezegd dan gedaan.
Maar ik zou wel je angsten aan je gyn vertellen. Hij kan je waarschijnlijk gerust stellen en misschien zelfs wat tests doen om je vertrouwen een beetje op te krikken.
Maar maak je niet te druk want das beter voor je meisie.
Over een paar weekjes mag jij je lieve schatje in je armen houden!!
Een hele dikke :-* en :hug:
Hoop dat je je snel beter voelt.
Wat bij mij soms helpt als ik me shit voel is eventje een dutje te doen. Als ik dan wakker word is het net alsof het een nieuwe dag is en zijn mijn zorgen (bijna) verdwenen.
xoxoxox taliet
ow meid, dikke knuf. Die zorgen zijn niet fijn, al kan ik ze niet wegnemen voor je.
Ik zou er zeker even over praten met de gyn. Het is niet niks wat jullie hebben meegemaakt en een zwangerschap moet je ook van kunnen genieten.
Mss dat de gyn je gerust kan stellen.
Verder blijven vertrouwen op je eigen gevoel, zodra je iets niet vertrouwt aan de bel trekken. Al zou t 10 keer voor niks zijn!
Praat er inderdaad over met je gyn en laat je geruststellen!!
Gisteren werd ik ook ineens overvallen door een verdrietig gevoel en onzekerheid en moest ik aan Roos :**: denken. Dat hoort vast ook bij de hormoonspiegel van deze termijn ofzo.
Iig een hele dikke :hug:!!
:-*
dankjullie wel meiden, heb dinsdag weer controle ga ik het toch maar aankaarten
Idd er vooral over praten…met je gyn maar ook met je man!
Ik zal blij zijn als we allemaal ons beebje gezond en wel in onze armen hebben liggen.
even een hele dikke knuffel :hug:
ik weet een beetje hoe je je voelt ik denk steeds o jee ik voel dr niet o jee als er maar niet dit
soms denk ik na over wat ik zal doen als ze het niet haalt dat wil ik helemaal niet denken
het gaat zo veel vaker goed dan fout maar het blijft door me hoofd gaan en denk dan o jee het zal toch geen voor gevoel zijn
lieverd even met je gyn erover hebben en met je man :hug:
(al heb ik dat zelf nog geen eens gedaan met iemand erover gepraat)
ik maak me zelf soms zo bang :wall:
hopelijk betekend het voor ons allebei niks en hebben we over een paar weken ons meisje in onze armen gezond en wel :-*
Oh lieffie toch, het is ook niet zo gek dat je je zorgen maakt. Het hakt er gewoon enorm in als je je ventje zo moet laten gaan. Maar vergeet niet dat alles bij Daan :**: gewoon veel anders was, hij groeide toch al vanaf halverwege je zwangerschap niet zo goed? Ik weet althans nog dat jullie daar toen veel meer onderzoeken door kregen.
Heb 't er dinsdag over, het kan in ieder geval nooit kwaad.
Ben 't ook met taliet eens, dat je zorgen en emoties tot dromen kunnen leiden.
Hele dikke :hug:
Wat vervelend Karin. Ik heb helaas geen advies. Probeer het los te laten en praat erover. :hug: :-*
Dikke knuf en pbtje!
Misschien zijn het ook wel gewoon de hormonen plus de angst dat ik gewoon zooo bang ben dat het fout gaat.
Ik heb bij Ivan ook heel lang gedacht bij het zien van de 3d echo’s dat hij down had.(terwijl ik een vlokkentest had gehad)
Daarom durfde ik nu geen 3d echo dat zou mij weer in onzekerheid brengen.
Morgen dus afsraak bij gyn zal het aankaarten misschien kan hij me toch geruststellen
@Karin1981 wrote:
Misschien zijn het ook wel gewoon de hormonen plus de angst dat ik gewoon zooo bang ben dat het fout gaat.:hug: :-*
Ik heb bij Ivan ook heel lang gedacht bij het zien van de 3d echo’s dat hij down had.(terwijl ik een vlokkentest had gehad)
Daarom durfde ik nu geen 3d echo dat zou mij weer in onzekerheid brengen.
Morgen dus afsraak bij gyn zal het aankaarten misschien kan hij me toch geruststellen
Heb gepraat met mijn gyn. Had verteld dat ik dezelfde dromen had als bij Daan :**: hij reageerde gelijk met nu ben je bang dat het weer fout gaat? eeeh ja :oops: hij kon het heel goed begrijpen dat ik angstig en onzeker ben maar er is totaal geen reden voor. Zusje doet het uitstekend , zit uitstekend op groei (boven gemiddeld) zeer mooie bewegingen gene reden tot bezordheid. Alleen meer kan hij niet doen, het zit in mijn koppie gewoon niet goed even en dat wordt pas beter als ze veilig in mijn armen ligt. Psycholoog had ook helemaal geen zin want dat helpt niet bij mij
Het duurt gelukkig niet zo heel lang meer, denk dat ze tussen de 37 en 38 weken gehaald wordt.