Dromen vraag

Ik moet de laatste tijd heel veel terug denken aan een droom die ik vroeger gehad heb en die erg veel indruk heeft gemaakt.

Ik heb hem gedroomt in de periode dat mijn zoon net geboren was.



Ik was op een soort begraafplaats, met heuvels en bos.

Er was een herdenkingsplek, ik zag hem van de achterkant, en ik wist dat dat van mijn zoon was.

Ik wou niet gaan kijken want ik was bang om een overleden iemand te zien.

Uiteindelijk moest (?) ik toch en zag dat het geen persoon was maar alle persoonlijke bezittingen die die persoon gemaakt had tot wie hij was.

Het was van een heel wijze man, een Native American (Indiaan).

Ik wist dat dit ooit van mijn zoon geweest was.

Het volgende moment zag ik twee personen weg lopen, een oudere man hand in hand met een jongentje/jong kind en van allebei wist ik dat ook zij mijn zoon waren geweest.

Zij liepen langs een afzetting/hek en konden daar niet langs.



Ik heb zeer binnenkort een gesprek met iemand die veel weet over vorige levens, dit omdat ik merk dat mijn zoon daar heel erg mee zit (hij verteld o.a. al sinds zijn 2e over een auto (?) ongeluk, en zegt ook al zolang als hij leeft dat hij 6 of 6 1/2 is).

Ik ben heel erg benieuwd wat die persoon mij (ons) kan vertellen en hoop ook echt dat dat het gewenste effect gaat hebben.



Ik ben de laatste tijd meer over Indianen aan het lezen en ik word er aan de ene kant heel enthousiast van, een aha-erlebnis (bijvoorbeeld de dierenlegenden, die doen me echt enorm aan verhalen van mijn zoon denken). En verder weet ik niet wat ik er van moet denken allemaal.

Misschien was het wel gewoon een droom…

Ik ben heel benieuwd wat deze persoon over deze droom te vertellen heeft, Marite. Het klinkt als een gecompliceerde droom…

Ik ben benieuwd Marite!



Ondanks dat ik heel spiritueel ben, heb ik altijd mijn vraagtekens bij dromen… maar vandaag is me iets raars overkomen:



Vorige week had ik een droom dat mijn jongste dochter bij het zwembad onder het hekje doorliep, ik er niet doorheen kon en ik alleen maar kon toe kijken hoe zij zomaar het diepe zwembad inliep en ik haar onder water zag gaan, daarna werd ze er gelukkig meteen uit gehaald door een oudere man met een rood met wit gestreepte zwembroek.

Was eng, maar niks raars ofzo … ik heb die droom ook tegen mijn man vertelt.

Vandaag zaten we in de wachtkamer van de bloedafname in het ziekenhuis en liep onze dochter de gang door, mijn man ging er achteraan. Toen zei een oudere vrouw: Die kleintjes zijn er ook zo snel vandoor… Vervolgens vertelde ze over dat ze zelf had meegemaakt dat toen haar dochtertje klein was ze bij een zwembad onder het poortje doorging, zij er niet door heen kon, ze recht het zwembad in liep maar er gelukkig door een oudere man werd uitgehaald… voor de grap vroeg ik de kleur van de zwembroek en die vrouw zei direct, zonder het gek te vinden dat ik dat vroeg: ‘wit met rode strepen, dat zal ik nooit vergeten, want ik droom er zelfs soms nog over!’ :shock: Ik was totaal verbijsterd!!! Details klopten precies :shock: :shock: :shock: Ik wist niet wat te zeggen, heb die vrouw ook verder niets vertelt over mijn droom en op dat moment werd ik binnen geroepen…

Mijn man stond ook met zijn oren te klapperen… een hele gekke ervaring, zeker omdat ik nooit zo met dromen ben bezig geweest. Heb er de hele middag over nagedacht. :think:

Spannend Marite!

Ga je naar degene die ik je had door gegeven?



Ben in ieder geval erg benieuwd! Hopelijk steek je er veel van op.

Marda! Wow, dat is bijzonder!

Ik ben normaal ook niet zo dromerig, maar deze droom is me altijd bijgebleven, hij voelde anders dan alle andere dromen die ik ooit gehad heb… ben benieuwd wat dat wil zeggen!

(ik heb trouwens nog een lijst ergens op mijn pc… maar kan 'm niet meer vinden hahaha :wink: )



Heleentje,

nee dit is iemand anders, doet het telefonisch (heb ik gekregen van 2 moeders van school, zonder dat zij het van elkaar wisten) met het voordeel dat mijn zoon niet nog ergens heen moet, maar we zien wel… Heb het adres van “jou” ook nog.

Als je maar antwoorden krijgt, dat is het belangrijkste.

Ik duim voor meer duidelijkheid :thumbup: